Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@19:28:40 GMT

کی‌روش انتقام ایران را از ژاپن گرفت

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۴۷۷۰

کی‌روش انتقام ایران را از ژاپن گرفت

رکنا: پنالتی فالکائو، کارلوس کی روش را با کلمبیا به پیروزی یک بر صفر مقابل ژاپن رساند و تا حدی انتقامش را از ژاپن که تیم ملی ایران را از جام ملت‌های آسیا حذف کرده بود، گرفت.

اولین بازی کلمبیا با هدایت کارلوس کی‌روش با پیروزی یک بر صفر این تیم مقابل ژاپن به پایان رسید. در ورزشگاه یوکوهاما، رادامل فالکائو در دقیقه 63 زننده تنها گل تیم میهمان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین بازی کی‌روش به عنوان مربی تیم ملی ایران در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا هم مقابل ژاپن برگزار شد که با برتری سه بر صفر سامورایی‌های آبی به پایان رسید. مربی پرتغالی اما با این برد موفق شد انتقام شکست اخیر را از این تیم بگیرد.

کی‌روش بازی را با ترکیبی هجومی و آرایش 2-4-4 شروع کرد، ولی برتری در نیمه اول با ژاپن بود. این تیم با درخشش ناکاجیما، هافبک الدحیل فرصت‌های خوبی داشت، با این حال این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

بازی در نیمه دوم متعادل شد و کلمبیا توانست ژاپن را به دردسر بیاندازد. در دقیقه 64 شوت زاپاتا که تازه به زمین رفته بود به دست تومیاسو خورد و داور اعلام پنالتی کرد. فالکائو، کاپیتان کلمبیا این توپ را به تنها گل بازی تبدیل کرد. یک دقیقه بعد موریل می‌توانست گل دوم کلمبیا را بزند، ولی قبل از ضربه تعادلش را از دست داد. در دقیقه 82 ناکاجیما فرصت داشت گل تساوی ژاپن را بزند، ولی شوت او با فاصله کمی بیرون رفت.

کلمبیا در ادامه اردوی تدارکاتی‌اش در آسیا یک بازی تدارکاتی هم با کره جنوبی خواهد داشت.

منبع: رکنا

کلیدواژه: ایران تیم ملی ایران ژاپن کلمبیا انتقام عکس فیلم یک زن ویدیو ها اندیمشک دزفول نوروز دختر مردم مامور پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۴۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، وحید شمسایی بعد از پیروزی شش گله ایران مقابل قرقیزستان گفت: قبل از هر چیز به مردم و بازیکنانم تبریک می‌‌گویم. ما به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود دست پیدا کردیم. 

شمسایی با انتقاد از کف‌پوش سالن گفت: ما و ویتنام تنها تیم‌هایی بودیم که در این زمین بازی نکردیم و دیروز بعد از پیگیری بسیار موفق شدیم یک جلسه تمرین اینجا داشته باشیم، توپ و کفش بازیکن روی این زمین گیر می‌کند و نیمه اول طول کشید تا بازیکنان ما با این شرایط عادت کنند. این کف‌پوش با کف‌پوش استادیوم ایندور خیلی متفاوت است.

وی گفت: ما در نیمه اول با توحه به شرایط هدفمان کنترل بازی بود و در نیمه دوم از بازیکنان خواستم که کار را تمام کنند و خوشحالم که بهترین نحو ممکن ماموریتشان را انجام دادند.

او در پاسخ به این سوال که کدام یک از تیم‌ها کیفیت خوبی از خودشان نشان داده‌اند گفت: من برخلاف برخی از دوستان معتقدم که حذف ژاپن شگفتی مسابقات نیست، چیزی که من را تحت تاثیر قرار داد رشد خیلی خوب همه تیم‌ها به ویژه افغانستان و تاجیکستان بود.

سرمربی تیم ملی گفت: من به عنوان بازیکن و مربی در آسیا کار کرده‌ام و می‌بینم هر سال تیم‌ها دارند پیشرفت خوبی از خودشان نشان می‌دهند و سطح تیم‌ها دارد به هم نزدیک می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتقام تراکتور از ذوب آهن و صعود در جام حذفی با ضربات پنالتی
  • تراکتور از ذوب آهن انتقام گرفت/ صعود سرخ های تبریز به یک چهارم
  • تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت
  • کامبک آلومینیوم ناکام ماند ؛ انتقام به سبک اوسمار | چهار شلیک قرمز برای صعود به نیمه نهایی جام حذفی
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌ها
  • رمز موفقیت تیم ملی فوتسال ایران/ ژاپن در حد و اندازه انتقام نبود
  • شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود
  • تیم ملی فوتسال ایران نیمی از راه جام جهانی را طی کرد