Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@12:49:59 GMT

برخی شرکت ها برای از حمایت تیم پارس جنوبی بدقولی کردند

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۴۸۳۴

برخی شرکت ها برای از حمایت تیم پارس جنوبی بدقولی کردند

به گزارش ایرنا، بهرام رضاییان روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: هرچند برخی از شرکتها از تیم پارس جنوبی جم حمایت کردند اما بدقولی برخی دیگر باعث شد تا پیش از عید به بازیکنان تیم پارس جنوبی جم پرداختی نداشته باشیم.
وی بیان کرد: امید است امسال با تداوم پیگیری های نماینده شهرستان های جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل منطقه ویژه انرژی پارس حمایت های موثری از تیم فوتبال پارس جنوبی جم صورت گیرد تا این تیم با قدرت در لیگ برتر فوتبال کشور بماند و به کار خود ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رضاییان ادامه داد: ما به قوانین نفت و گاز آشنایی کامل داریم اما با این همه ظرفیتی که در منطقه وجود دارد انتظار حمایت بیشتری از تیم می رود.
وی اظهار داشت: شرکت های فعال در منطقه در راستای توجه به محیط پیرامونی خود و در شرایطی که همه می دانند مردم منطقه نسبت به تیم فوتبال پارس جنوبی دغدغه دارند باید این تیم را دریابند.
رضاییان درباره شایعه مدیرعاملی باشگاه تراکتورسازی گفت: 'از این موضوع بی خبر هستم زیرا در این زمینه هیچ صحبتی با من نشده است'.
وی تاکید کرد: در زمان حاضر تمام دغدغه من حل مشکلات مالی بازیکنان و کادرفنی تیم پارس جنوبی جم است.
تیم فوتبال پارس جنوبی جم در زمان حاضر با 25 امتیاز در رتبه هشتم جدول لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.
این تیم جمعه نهم فروردین در مشهد به مصاف تیم پدیده شهر خودرو می رود.
7212/6047/6045
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 پارس جنوبی جدول فوتبال لیگ برتر فوتبال کشور مجلس شورای اسلامی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۴۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورعلی‌گنجی رفتنی شد!

بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قراردادهای فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آنها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

بنابر روایت مهر، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

حال مرتضی پورعلی‌گنجی از بدقولی‌های رضا درویش دلخور شده است و به نزدیکان خود اعلام کرده اگر این شرایط ادامه‌دار باشد در پایان فصل از پرسپولیس جدا می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • ذخیره‌سازی بیش از ۳ میلیون مترمکعب رواناب در سد‌های خراسان جنوبی
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی
  • بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»
  • پورعلی‌گنجی رفتنی شد!
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • جدی: حق تولید و سهامداران در اصلاح قیمت پژوپارس رعایت شود
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد