Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سه‌شیرها به توانایی‌های بازیکنان تیمش ایمان دارد. 

طرفداری- گرت ساوتگیت پس از پیروزی ۵-۰ انگلیس مقابل جمهوری چک، انتظارات بالایش از تیمش را نشان داد.

به نقل از BT Sport، در بازی بامداد امروز، استرلینگ ضمن به ثبت رساندن یک هت‌تریک، پنالتی منجر به گل هری کین را هم به دست آورد. دیگر گل بازی توسط توماس کالاس به اشتباه وارد دروازه خودی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود به ثمر رساندن پنج گل و ثبت یک کلین شیت، ساوتگیت از تیمش رضایت کاملی نداشت.

به نظرم در ابتدای کار در زمینه انتقال توپ کمی کًند عمل کردیم و در ابتدای نیمه دوم هم مقداری نظم تاکتیکی خودمان را از دست دادیم و فرصت‌هایی را به حریف دادیم که شاید در شبی دیگر به خاطر آن‌ها تنبیه شویم. اما جدای از این‌ها، واقعا از سرعت پرسینگ تیم رضایت داشتم؛ این که چطور سریع توپ را پس می‌گرفتیم و البته در کار با توپ هم خیلی خوب بودیم. در مواقع درست صبور بودیم، با کیفیت و رو به جلو بازی کردیم و برخی از حرکات و فرارهای هجومی ما واقعا هیجان انگیز بود. خلاصه این که برداشت مثبتی از این بازی دارم اما فکر می‌کنم که می‌توانیم بهتر شویم و باید به این روند ادامه بدهیم زیرا این بچه‌ها پتانسیل این را دارند که حتی در سطح بالاتری نسبت به امشب بازی کنند.

او به طور مشخص در ستایش از وینگر منچسترسیتی اضافه کرد: 

(از رحیم) چیزی را دیدم که در تمام طول هفته از او دیده بودم؛ بنابراین کیفیتی که نشان داد، مرا غافلگیر نکرد. در این برهه اعتماد به نفس بالایی دارد؛ نه فقط داخل زمین، بلکه خارج از آن هم بسیار بالغ و راحت است. فکر می‌کنم ابتدای هفته در این مورد صحبت کردم. از این رو خوشحالم که تماشاگران حاضر در اینجا، این گونه به درخشش او واکنش نشان دادند. نمی‌توانیم فراموش کنیم که او لحظات سختی با انگلیس داشت ولی توانست ورق را برگرداند. همچنین فکر می‌کنم گل‌هایی که در اسپانیا زد، اهمیت زیادی برای او داشت. می‌توانستید ببینید از قید و بندی خلاص شده است. او در آن بازی و امشب، ضربات پایانی خود را بدون فکر کردن زیاد زد. در گذشته گاها می‌توانستید ببینید که کمی برای این کار به فکر کردن نیاز دارد ولی حالا عطش زیادی برای گلزنی دارد. می‌دانم قبلا در این مورد حرف زده که چگونه این انگیزه را به بازی خودش اضافه کرده است. به نظرم امشب ویرانگر ظاهر شد. 

وی افزود: 

او را در گروه رهبران تیم قرار داده‌ام. به نظرم در حال نشان دادن چنین نشانه‌هایی است و می‌تواند برای بازیکنان جوان‌تر الگو باشد. تمرکز بالایی روی تمرینات و آماده سازی خودش دارد و به نظرم از مسئولیت اضافی خودش هم لذت برده است.  

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۵۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن رسید

مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران مشکلی برای همراهی تیمش در دیدارهای پیش رو ندارد.

به گزارش ایسنا، آرمان رمضانی که به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه مچ پا دیدار تیمش مقابل تراکتور را از دست داده بود این روزها در تمرین‌های استقلال بدون مشکل حضور دارد.

او مشکلی برای همراهی استقلال در دیدار با ذوب‌آهن ندارد و در صورت صلاحدید کادر فنی می‌تواند برای آبی‌پوشان به میدان برود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آلونسو شیک‌ترین گل تیمش را ندید!
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • انتقاد روسیه از مواضع نخست‌وزیر انگلیس نسبت به اوکراین
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن رسید
  • عکس| آشتی مهدی طارمی با کونسیسائو
  • طارمی به جایگاه دلخواه برگشت
  • تصاویر ماکت آیفون ۱۶، آرایه جدید لنز‌ها را نشان می‌دهد
  • لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران
  • وزیر دفاع انگلیس به تحریم ایران واکنش نشان داد
  • گریلیش: هنوز از حرف‌های گواردیولا حیرت می‌کنم