Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@04:22:28 GMT

فصل ششم خندوانه ۱۶ فروردین به پایان می رسد

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۵۲۳۹

فصل ششم خندوانه ۱۶ فروردین به پایان می رسد

«ویژه برنامه هاى نوروزى خندوانه» از شب گذشته با حضور هنرمندان پخش شد. ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، «ویژه برنامه هاى نوروزى خندوانه» هر شب با حضور بازیگران، هنرمندان، خوانندگان، چهره هاى نام آشناى کشور و کمدین هاى خنداننده شوى فصل١ و ٢ خندوانه، با کلى مسابقات هیجان انگیز مهمان خانه هاى مردم هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«ویژه برنامه هاى نوروزى خندوانه» از شب گذشته با حضور هنرمندان و بازی های جذابی رنگ تازه ای به برنامه های تلویزیون داد و  تا شانزدهم فروردین ماه هر شب ساعت ٢٣ از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

شایان ذکر است، ١٦ فروردین آخرین برنامه «خندوانه» در فصل ششم خواهد بود.
انتهای پیام/

R1439/P/S4,1430/CT12 واژه های کاربردی مرتبط خندوانه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خندوانه خندوانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۵۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه

حمیدرضا ململی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره عملکرد آتش نشانی قزوین در فروردین ماه سال جاری اظهار کرد: آتش نشانان قزوینی در فروردین سال جاری در ۲۶۸ عملیات حضور داشته‌اند.

وی افزود: تماس‌های مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین در فروردین ماه سال ۱۴۰۳، آتش نشانان را به ۲۶۸ عملیات مختلف امداد نجات و اطفا حریق رهسپار کرد که آتش نشانان با اقدام سریع و اعزام به موقع نسبت به رفع خطر و ایمن سازی محل حادثه اقدام کردند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی قزوین با بیان اینکه از مجموع عملیات‌های انجام شده ؛۱۷۴ مورد مربوط به حوادث بوده که از این مقدار بیشترین آمار مربوط به حوادث آسانسور بوده افزود: خوشبختانه ۱۱۲ نفر در این عملیات‌ها نجات یافته‌اند.

ململی ادامه داد: همچنین آتش نشانان ایستگاه‌های ۱۰ گانه این سازمان در ۹۴ عملیات اطفای حریق نیز طی ماه گذشته حضور داشته‌اند که بیشترین آمار با ۲۵ مورد متأسفانه مربوط به حریق منازل مسکونی بوده است.

سرپرست سازمان آتش نشانی قزوین رعایت توصیه‌های ایمنی را در کاهش وقوع حوادث و حریق بسیار مؤثر دانست و افزود: قطع نمودن انشعابات اصلی برق و گاز در هنگام خروج طولانی مدت از منزل و داشتن یک کپسول خاموش کننده می‌تواند تأثیر بسزایی در کاهش خسارات مالی و حتی جانی برای شهروندان داشته باشد.

کد خبر 6087284

دیگر خبرها

  • رشد 42 درصدی اجاره خانه در فروردین 1403/ این افزایش در مقایسه با سال های گذشته بی نظیر است
  • تبریز فقیرترین کلانشهر از نظر هوشمندسازی معابر است
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • برای رفع موانع حقوقی و قانونی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید برنامه جمعی داشت
  • راهنما برای گالری‌گردی در پایانِ هفته پیش‌ِ رو
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • بازسازی صحنه جنایت در شب نشینی مستانه!
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • بزرگترین دورهمی فرهنگی تربیتی دختران مازندران برگزار شد
  • حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه