Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@17:01:31 GMT

اماکن ورزشی شمال کشور در اختیار سیل زدگان قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۵۴۰۸

اماکن ورزشی شمال کشور در اختیار سیل زدگان قرار گرفت

رکنا: با دستور وزیر ورزش، تمامی اماکن ورزشی استان‌های گلستان و مازندران در اختیار ستادهای بحران برای اسکان سیل‌زدگان قرار گرفته است.

به گزارش رکنا به نقل از وزارت ورزش و جوانان، در پی وقوع سیل در استان‌های گلستان و مازندران، «مسعود سلطانی فر» وزیر ورزش و جوانان، طی تماسی تلفنی با مدیران کل این استان‌ها دستور داد تمامی اماکن ورزشی مسقف و روباز ورزشی در اختیار ستاد بحران و آسیب دیدگان از این حادثه تلخ قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان همچنین از مدیر کل ورزش و جوانان استان های گلستان و مازندران خواست با کمک سازمان‌های مردم نهاد حوزه جوانان برای کمک رسانی به دیگر نیروهای امدادی استان و نهادهای مسئول هماهنگی لازم را داشته باشند.

بارش شدید باران 28 و 29 اسفند ماه 97 در شرق استان گلستان، باعث سر ریز شدن سد گلستان واقع در 15 کیلومتری شرق شهر گنبدکاووس و طغیان رودخانه های گرگان رود، چهل چای، قره سو و اوغان شد.

با آغاز فعالیت سامانه سرد و بارشی اخیر بیش از 300 میلی متر باران در گلستان بارید و ارتفاع برف در مناطق کوهستانی استان به 1.5 متر رسید.

سرریز آب سدهای گلستان 2 و بوستان در مناطق بالادستی، موجب به راه افتادن جریان سیل در رودخانه گرگانرود شد و همه شهرها و روستاهای حاشیه این رودخانه را به دلیل حجم فراوان آب دچار بحران سیل کرد.

این سامانه بارشی برخی از شهرهای شرق استان مازندران را نیز دچار بحران سیل کرد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث سیل شمال کشور مازندران استان گلستان عکس فیلم یک زن ویدیو ها اندیمشک دزفول دختر نوروز مردم مامور پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۵۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، از برگزاری تور بین المللی دوچرخه سواری خزر با حضور رکاب زنان کشورهای آسیایی در روزهای پایانی اردیبهشت در شهرستان محمودآباد خبر داد. - اخبار استانها -

علی رجبی به خبرنگار تسنیم در ساری گفت: ‌‌مسابقات بین المللی دوچرخه سواری تک مرحله‌ای و در رده سنی جوانان پس از وقفه حدود 8ساله با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، هیات دوچرخه سواری مازندران و اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد روزهای 26 تا 28 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مسابقات تیم‌های داخلی و خارجی شرکت کننده هر کدام با  پنج دوچرخه سوار  و 3 نفر همراه شرکت خواهند کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه هزینه  مربوط به اسکان و ترابری و تغذیه تیم‌ها به عهده تیم شرکت کننده است تصریح کرد: جوایز نفرات برتر تیم‌ها در تور خزر هم طبق جدول جوایز پرداخت می‌شود.

رجبی گفت: جلسه فنی مسابقات یک روز قبل از شروع مسابقه در محل مسابقات برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم، تور بین المللی خزر از معتبرترین مسابقات دوچرخه سواری به شمار می‌رود که 20 دوره از آن برگزار شده است.

مازندران پنج دوره میزبان تور بود، اما به علت نبود زیرساخت مناسب، منابع مالی، پیست تمرینی و زیرساخت جاده‌ای این تور متوقف شده بود.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود
  • آغاز به کار نوزدهمین رویداد ملی جامعه‌پرداز در گلستان
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • شرکت ۲۰ هزار بسیجی در المپیاد جام شهید عجمیان
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی