Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛‌محمد نصیری با اشاره به اینکه اغلب پس از وقوع حادثه ها، سیل عظیمی از کمک‌های مردمی به مناطق آسیب دیده سرازیر می شود که در مدت زمان بسیار کوتاه انبارهایی که جمعیت هلال احمر و سایر نهاد‌ها برای نگهداری کمک‌ها در نظر گرفته اند، با حجم عظیم اقلام امدادی پر می شوند افزود: این در حالی است که بخشی از نیازهای جدید آسیب دیدگان پس از خروج از مرحله بحران به طور جدی نیازمند پاسخگویی است که مردم می توانند کمک های نقدی شان را از طریق جمعیت هلال احمر به صورت سازماندهی شده به آن ها برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصیری گفت: در حال حاضر نیروهای امدادی، تجهیزات لازم و اقلام ضروری به حد کفایت در مناطق سیل زده شمال کشور وجود دارد، بنابراین برای امدادسانی در این شرایط بحرانی نیازی به کمک های مردمی و حضور افراد عادی در منطقه نیست و افرادی که تمایل به کمک دارند از هم اکنون می توانند برای جبران خسارات سیل زدگان در مناطق شمالی کشور از طریق شماره گیری کد دستوری #۱۱۲*۷۸۰* اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: ایرانی‌ها بارها و بارها سخاوت و بخشندگی خود را اثبات کرده‌اند و نمونه بارز مهربانی‌های هموطنان مان را می‌توان در عکس‎ها و ویدئو‌هایی که پس از فاجعه ناگوار زلزله کرمانشاه در فضای مجازی منتشر شد جست و جو کرد اما در خواست ما از همه خیرین و نیکوکاران این است که از طریق جمعیت هلال احمر کمک های خود را آگاهانه و به صورت مستقیم به آسیب دیدگان برسانند.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر تاکید کرد: جمعیت هلال احمر به عنوان امین مردم و سازمانی تخصصی در امدادرسانی، برای جبران خسارات ناشی از سیل پس از دریافت کمک ها اقدام مقتضی را انجام و سپس گزارش آن را به افکار عمومی ارائه خواهد داد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر زلزله سیل فضای مجازی هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۵۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک محمودی گفت: ۱۱ استان اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد تحت تأثیر سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این مدت نیروهای این جمعیت طی ۸۱ مورد عملیات امداد و نجات به ۲ هزار و ۶۵۲ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۱۱۸ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۲۸۱ واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.

محمودی تصریح کرد: ۴۶۸ کیلوگرم نایلون، ۳۴۹ تخته پتو، ۱۹۷ تخته موکت، ۱۵۵ بسته غذایی و ۹ دستگاه چادر توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع گردید.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور بیان کرد: ۱۶۰ تیم عملیاتی متشکل ۶۱۵ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

کد خبر 6088869

دیگر خبرها

  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟