Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-05@22:00:51 GMT

ایرانی‌ها بودند که یهودیان را نجات دادند نه ترامپ!

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۵۴۸۶

ایرانی‌ها بودند که یهودیان را نجات دادند نه ترامپ!

گروه سیاسی جهان نيوز: «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بامداد شنبه در واکنش به توئیت «مایک پامپئو» همتای آمریکایی خود، تاکید کرد پادشاهان امپراطوری پارس بود که قوم یهود را نجات داد.

پامپئو روز جمعه طی گفت‌وگو با شبکه خبری «سی. بی. اس» در قدس اشغالی مدعی شده بود: «این احتمال وجود دارد که ترامپ در این برهه از سوی خداوند همچون ملکه "اِستِر" (عامل نسل‌کشی ایرانیان در واقعه پوریم) برای کمک به نجات  یهودیان از تهدید ایران به زمین فرستاده شده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

ظریف اما در صفحه شخصی توئیتر خود با بیان اینکه حتی کتاب آسمانی «تورات»  را برای مقاصد ایران‌هراسی تحریف کرده‌اند، نوشت: «چیزی که (تورات) در حقیقت می‌گوید، این است که یک شاه پارسی، یهودیان را از اسارت در بابل نجات داد».

وی همچنین افزود: «دیگر شاه پارسی، یهودیان را از نسل‌کشی نجات داد. از منطقه نِقب برای توطئه‌گران قاتل درود فرستادند نه پارس. شاه پارس، تنها فرد خارجی است که عنوان مسیح به او اتلاق شده است».

این در حالی است که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا روز پنجشنبه در توییتی جنجالی درباره حاکمیت بلندی‌های جولان نوشت: «بعد از ۵۲ سال، وقت آن است که آمریکا به طور کامل حق حاکمیت اسرائیل بر بلندی‌های جولان که حائز اهمیت راهبردی و امنیتی برای اسرائیل و ثبات منطقه‌ای است را  به رسمیت بشناسد.»
 

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۵۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری وحشتناک از سیل عظیم آذربایجان شرقی (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وقوع طوفان و بارش تگرگ‌های شدید در چین (فیلم) نجات ۱۸ نفر گرفتار در سیل روستای شادکام بافق (فیلم) نجات جان چند جوان عربستانی گرفتار در سیل با لودر (فیلم)

دیگر خبرها

  • ترامپ سر به سر ایران خواهد گذاشت؟ /هشدار رسانه اصلاح طلب به دولت رئیسی درباره ۲ خطر در کمین ایران
  • نجات بچه گرفتار در سیل در شهرستان قیرو کارزین (فیلم)
  • L90 ایرانی؛ رونمایی از رقیب جدید تارا و دنا
  • پس لرزه های خطرناک جنگ غزه در جهان؛ آیا زندگی یهودیان در غرب غیرممکن می شود؟
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید
  • ماجرای جالب نجات یک نوزاد در کنار جاده (فیلم)
  • لحظه نجات فرد پناهنده بر روی درخت در سیل (فیلم)
  • تصاویری وحشتناک از سیل عظیم آذربایجان شرقی (فیلم)
  • بخش قابل توجهی از یهودیان از جنایات رژیم صهیونیستی اعلام بیزاری کرده‌اند
  • تنفر جهانی از اسرائیل و صهیونیزم یا یهودی ستیزی؟