Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج، 4 تن از مرزبانان کشورمان به نام های محمود هرمزی، پدرام موسوی، کیانوش بابایی و عبدالکریم شریفی که به دست گروهک تروریستی جیش الظلم در مرز میرجاوهربوده شده بودند، با استقبال برخی فرماندهان و مسئولان نیروهای مسلح ازجمله سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه به کشور بازگشتند.

این مرزبانان دومین گروه از مرزبانان ربوده شده هنگ مرزی میرجاوه در مهر سال گذشته هستند که با تلاش نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و سیاسی آزاد می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته سردار شریف سخنگوی سپاه، «هرچند گروهک‌های تروریستی در ابتدا درخواست‌های بسیار غیرمنطقی و نامعقولی مطرح کرد، اما به علت نزدیک شدن ما به مقر اصلی آنان و هماهنگی‌هایی که برای اقداماتمان به منظور آزادی مرزبانان صورت گرفت و نیز رایزنی‌های پاکستانی ها، آنان در یک مرحله ۵ نفر از مرزبانان و در این مرحله ۴ نفر را آزاد کردند و تلاش‌ها برای آزادی دو مرزبان دیگر ادامه دارد که حتما آنان نیز به آغوش خانواده هایشان بازخواهند گشت.»

به گزارش فارس، ۲۴ مهرماه و در پی خیانت عوامل نفوذی، ۱۲ تن از مرزبانان و بسیجیان بومی در نقطه صفر مرزی در جنوب شرق کشور ربوده شدند که 5 تن آنها در آذر ماه سال گذشته آزاد شدند.

تلاش ها برای آزادی باقی اسرا ادامه دارد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۵۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت استیوسون به کشتی؛ انتخابی با مِیسون در راه است؟

درحالیکه در ماه‌های گذشته همه منتظر اعلام خبر بازگشت قهرمان سنگین وزن المپیک توکیو به کشتی بودند، حالا سازمانش او را آزاد اعلام کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گیبل استیوسون در 20 سالگی موفق شد با شکست ثانیه آخری گنو پتریاشویلی قهرمان کشتی آزاد سنگین وزن المپیک شد و بعد از آن با سازمانی آمریکایی برای حضور در کشتی نمایشی قرارداد بست و در مسابقات جهانی 2021 اسلو و 2022 و 2023 بلگراد غایب بود.

خیلی‌ها منتظر بازگشت استیوسون به کشتی برای حضور در المپیک 2024 پاریس بودند اما پیش از برگزاری مرحله نهایی انتخابی تیم ملی آمریکا، رسما اعلام شد که سازمان تحت قرارداد استیوسون طبق بندهای قراردادشان به او اجازه بازگشت به کشتی را نخواهد داد.

به این ترتیب انتخابی آمریکایی‌ها نیز برگزار شد و پاریس مِیسون که سال 2023 مدال برنز را برای آمریکایی‌ها از آن خود کرده بود، به عنوان ملی پوش انتخاب شد.

طی روزهای اخیر سازمان تحت قرارداد استیوسون او را آزاد اعلام کرد و گیبل می‌تواند به کشتی بازگردد. البته این آزاد اعلام کردن استیوسون در شرایطی اهمیت دارد که او بتواند خودش را به المپیک برساند.

باید دید آیا آمریکایی‌ها فرصت مجددی به گیبل خواهند داد و بین او و مِیسون برنده مرحله نهایی انتخابی آمریکا مسابقه برگزار خواهد شد؟ البته معمولا آمریکایی‌ها کاملا به انتخابی و نتایجش پایبند هستند و احتمال فرصت دادن مجدد به استیوسون خیلی کم به نظر می‌رسد. 

قهرمانی رشید و شکست کشتی‌گیر بانک شهر در انتخابی روسیه

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت استیوسون به کشتی؛ انتخابی با مِیسون در راه است؟
  • بازگشت دلار به کانال ۵۹/دلار تلگرامی خریدار ندارد
  • بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین
  • ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد
  • ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد/ جو آرام در تمام جاده‌های کشور
  • دومین مرزبان هنگ مرزی بانه به شهادت رسید
  • یک مرزبانان در بانه به شهادت رسید
  • شهادت دومین مرزبان هنگ مرزی بانه
  • یکی دیگر از مرزبانان در بانه به شهادت رسید
  • بازگشت زندانی جرایم غیر عمد به آغوش خانواده