Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@21:54:17 GMT

کاهش حوادث ترافیکی با مشارکت مردم محقق می شود

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۵۷۲۱

کاهش حوادث ترافیکی با مشارکت مردم محقق می شود

به گزارش پایگاه خبری پلیس، ماموستا عبدالرحمن خدایی در دیدار با رئیس و مدیران پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان سنندج اظهار داشت: همه افراد جامعه خود را مدیون تلاش ها و زحمات پرسنل راهنمایی و رانندگی می دانند که شبانه روز با از خود گذشتگی ها و ایثار در معابر درون و برون شهری استراحت وآسایش خود را بدون هیچ گونه چشم داشتی وقف آرامش وامنیت مردم می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: کارکنان پلیس راهور فرشته های نجات درسطح جاده ها هستند و کسانی که قدردان تلاش ها و زحمات کارکنان راهنمایی و رانندگی نباشند شکرگزار خدای متعال نیستند.
ماموستا خدایی از خدمات ارزنده و شبانه روزی پلیس راهنمایی ورانندگی در ایام تعطیلات نوروزی در برقراری نظم و انضباط ترافیکی و برخورد بارانندگان متخلف حادثه ساز قدردانی کرد.
رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی شهرستان سنندج نیز در این دیدار تأثیر کلام روحانیون و امامان جمعه را در جامعه انکار ناپذیر دانست و گفت: امامان جمعه و جماعت می توانند در نهادینه کردن مقررات راهنمایی و رانندگی و همچنین گسترش فرهنگ صحیح ترافیک در بین آحاد مختلف جامعه تآثیر گذار باشند.
سرهنگ بهزاد جلیلیان افزود: هدف و وظیفه پلیس راهنمایی ورانندگی خدمتگزاری به مردم در جهت تحقق سلامت و کاهش حوادث وسوانح جاده ای است و ما انتظار داریم روحانیون معظم در این راستا یاریگر پلیس راهور باشند.
وی، همراهی و مشارکت مردم را تضمین کننده انضباط پایدار و فرهنگ صحیح رانندگی در جامعه دانست و اضافه کرد: اجتماعی کردن فرهنگ صحیح رانندگی و جلب مشارکت مردمی در کنترل تخلفات رانندگی و پیشگیری از حوادث رانندگی، یکی از اهداف مهم پلیس راهنمایی ورانندگی است که در مسیر تحقق آن تکیه بر ارائه هشدارها و کیفی سازی و تداوم آموزش های همگانی داریم.
6108 / 3034
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 ایام تعطیلات نوروزی پلیس راهنمایی و رانندگی ترافیک شبانه روزی مقررات راهنمایی و رانندگی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۵۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف ۱۷۱ خودرو طی ۷۲ ساعت گذشته در آذربایجان شرقی

رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی گفت: طی ۷۲ ساعت گذشته، ۱۷۱ فقره تصادف رانندگی در جاده‌های استان روی داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، حبیب آبراهه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تصادفات سه روز گذشته استان شامل ۱۱۴ فقره تصادف خسارتی و ۵۷ فقره تصادف جرحی بوده است.

وی افزود: طی ۷۲ ساعت گذشته، ۱۷۱ فقره تصادف رانندگی در جاده‌های استان روی داد که موجب جان باختن چهار نفر و مصدومیت ۸۵ نفر شد.

رئیس پلیس راه آذربایجان‌شرقی با اشاره به نقش راننده، خودرو و جاده در وقوع تصادفات رانندگی، خاطرنشان کرد: بیشترین علت تصادفات مربوط به بی‌احتیاطی، سرعت و سبقت غیرمجاز، کم‌توجهی و خواب آلودگی راننده است.

آبراهه با اشاره به نقش خودرو در وقوع حوادث رانندگی در کنار عامل انسانی، اضافه کرد: سیزدهم اردیبهشت در سانحه رانندگی در جاده شبستر - صوفیان، ترکیدگی تایر خودروی سوزوکی علت اصلی حادثه بود.

وی بر ضرورت کنترل سلامت و ایمنی خودرو قبل از سفرهای برون شهری تاکید کرد: کم‌توجهی به این موارد حوادث غیرقابل جبرانی در پی دارد.

رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی با اشاره به نقش جاده، گاردریل، خطوط و روشنایی جاده در حوادث رانندگی، گفت: وقوع پدیده‌های جوی همچون باران و برف نیز بر ضرورت دقت بیشتر در رانندگی و رعایت سرعت مطمئنه می‌افزاید.

آبراهه با اشاره به نامناسب بودن آسفالت بعضی محورهای استان همچون اتوبان تبریز - زنجان ابراز امیدواری کرد: با دستور وزیر راه و شهرسازی در راستای ساماندهی و هموارسازی این آزادراه تسریع شود.

کد خبر 750758

دیگر خبرها

  • حوادث هفته گذشته کشور ۱۶۹ کشته و ۳۰۰۰ مصدوم داشت
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • سیستان‌وبلوچستان، فارس و تهران رکوددار بیشترین تعداد حوادث ترافیکی در کشور
  • تصادف ۱۷۱ خودرو طی ۷۲ ساعت گذشته در آذربایجان شرقی
  • تصادف ۱۷۱ خودرو در سه روز گذشته در آذربایجان شرقی
  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی؛ سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع! (+عکس)
  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی؛ سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع!
  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی | سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع!
  • عفاف و پاکدامنی جزء جدایی ناپذیر فرهنگ اصیل مردم کرمانشاه است
  • ناشنوایان با آموزش صحیح و شناخت صحنه در فعالیت‌های جهادی مشارکت کنند