Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد-ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: نیروهای راهداری این استان تا الان 500 نفر از افرادی را که در شهرستان مانه و سملقان در سیل گرفتار شده بودند عبور دادند.

علی اصغر بدیعی مقدم روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همچنین با توجه به بارش برف و باران 28و 29 اسفندماه و روز گذشته در استان نیروهای راهداری با تمام توان امدارسانی به در راه ماندگان را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این راستا با توجه به وارد آمدن خسارت به بخش های مختلف شهرستان مانه و سملقان بویژه در بخش روستایی نیروهای راهداری به صورت شبانه روزی وارد میدان کمک به در راه ماندگان شدند.
بدیعی مقدم گفت: وقوع سیل در این شهرستان خسارات بسیاری به تاسیسات راه وارد کرد که باعث رسوب گذاری و خرابی جاده ها شد.
وی افزود: این در حالی است که یک دستگاه بلدوزر نیز به منظور کمک رسانی به سیل زدگان استان گلستان از استان ارسال شد و آمادگی کامل برای انجام سایر کمک های مورد نیاز به این استان نیز وجود دارد تا بتوانیم از بحران عبور کنیم.
وی یادآور شد: نیروهای راهداری در ایام تعطیلات نوروزی به 110 نفر افراد در راه مانده در گردنه بیو که به دلیل بارش برف بسته شده بود امدادرسانی کردند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اظهار داشت: همچنین حدود 15 خودرو به منظقه گیفان بجنورد برای کمک رسانی به روستاییان اعزام شد و افراد بسیاری نیز در مجتمع های خدمات رفاهی مسیر جنگل گلستان اسکان داده شدند.
وی افزود: همچنین روز گذشته حدود 60 خودرو گرفتار در برف در گردنه اسدلی کمک های لازم صورت گرفت.
بدیعی مقدم گفت: در حال حاضر نیز وضعیت جاده ها مطلوب بوده و ترافیک روان است و مشکل خاصی در محورها نداریم.
بر اساس این گزارش در چند روز اخیر، با توجه به شدت گرفتن بارندگی ها، 17 روستای استان با بیش از 15 هزار نفر جمعیت درگیر سیلاب شدند.
ط/ 6042

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي راهداري امدادرساني خراسان شمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۵۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان، عباس شرفی با بیان اینکه حجم بار جابه‌جا شده در سال ۱۴۰۲ و در مقایسه با سال ۱۴۰۱ افزون بر هفت درصد افزایش داشته است، افزود: متناسب با این افزایش شاهد افزایش ۶ درصدی صدور بارنامه طی این مدت هستیم.

وی بیان کرد: عمده کالاهای جا به جا شده در این بازه زمانی شامل انواع بنزین، نفت گاز، محمولات معدنی، سیمان، شمش آهن، کیسه مواد، قطعات یدکی و کالاهای اساسی بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: ۳۰ میلیون تن انواع کالا سال گذشته توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان در محورهای مختلف جا به جا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان اظهار کرد: ۲۳۱ شرکت حمل و نقل کالا در استان هرمزگان مشغول به فعالیت هستند که تقاضا داریم رانندگان قبل از اقدام به بارگیری و حین سفر قوانین و مقررات مربوط به این حوزه را با دقت رعایت کنند تا مشکلی متوجه آنان نشود.

کد خبر 6097176

دیگر خبرها

  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی 
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد
  • جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی
  • جاری شدن روان‌آب در چند شهر خراسان شمالی
  • جاده‌های خراسان شمالی لغزنده است
  • آماده‌باش نیروهای راهداری البرز در پی بارش شدید باران
  • ۱۰ مصدو بر اثر برخورد ۲ سواری در جاده جنگل گلستان
  • ریزش برداری در ۵۶ مقطع از محورهای ایلام انجام شد