Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@16:26:37 GMT

بنیاد مستضعفان به کمک سیل‌زدگان گلستان آمد

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۵۸۷۱

بنیاد مستضعفان به کمک سیل‌زدگان گلستان آمد

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان گلستان گفت: از روز گذشته رئیس بنیاد مستضعفان کشور وارد استان گلستان شده و سیمان ساخت منازل همه روستاهای سیل‌زده را تقبل کرد. ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، حسن خسروی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: محمد سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان کشور به همراه معاونان خود از روز گذشته وارد استان گلستان شده و در مناطق سیل زده حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تاکنون 3 تن موادغذایی،5 تن پنیر و بالغ بر 10 هزار قرص نان توسط بنیاد مستضعفان کشور بین مردم آسیب‌دیده توزیع شده است.

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان گلستان اظهار کرد: همچنین 2 هزار تخته پتو به همر اه 80 هزار بطری آب معدنی از روز گذشته در مناطق سیل زده توزیع شده و این کمک ها همچنان ادامه دارد.

هواشناسی لرستان نسبت به وقوع سیلاب و طغیان رودخانه‌ها هشدار دادآخرین اخبار از میزان خسارت سیل‌ گلستانآمادگی کامل جمعیت هلال احمر زنجان برای کمک به سیل زدگان گلستان

خسروی گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با کارخانجات سیمان قرار است سیمان مصرفی کلیه منازل روستایی در بازسازی این منازل پس از سیل توسط بنیاد مستضعفان کشور تقبل شود.

وی اظهار داشت: رئیس بنیاد مستضعفان کشور هم اکنون در خواجه نفس بوده و در حال برآورد میزان خسارت در این منطقه و ابراز همدردی با مردم این منطقه است.

انتهای پیام/ ع

R41471/P1494/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۵۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی آتش‌نشانان به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

دبیرکل جمعیت هلال احمر می‌گوید تا امروز بیش از ۱۳ هزار بسته غذایی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان توزیع شده است. حدود ۱۱۰ تیم امدادی کار کمک‌رسانی به سیل‌زدگان را انجام می‌دهند. علاوه بر ارتش، سپاه، بسیج و نیرو‌های جهادی، آتش‌نشانانی از تهران نیز به کمک هموطنان خود در جنوب کشور رفته‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • استفاده از بتن حاوی گرافن در آمریکا
  • ساخت بلوک‌های بتنی از شیشه‌های دورریز توسط استارتاپ ایرانی
  • کارخانه سیمان سفید در شهرستان دیرابجاد می شود
  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • وزیر کار: منتخبان کارگری عضو بنیاد ملی نخبگان می‌شوند
  • عملیات وعده صادق قلب مستضعفان جهان را شاد کرد
  • منتخبان کارگری عضو بنیاد ملی نخبگان می‌شوند
  • امدادرسانی آتش‌نشانان به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • نخستین کارخانه تولید سیمان کربن صفر ساخته شد