Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-05@21:34:20 GMT

برخورد مرگبار پژو پارس با خودرو گشت ارشاد

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۶۱۶۴

صراط:

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: در برخورد یک دستگاه سواری پژو پارس با خودرو ون گشت ارشاد، ۲ نفر کشته و ۵ نفر به شدت مجروح شدند.

سرهنگ رضا عزیزی، رئیس پلیس راه استان در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در همدان با اعلام مطلب فوق افزود: در پی برخورد یک دستگاه سواری پژو پارس با فولکس واگن گشت ارشاد در جاده فرعی همدان به مریانج، ۲ تن از سرنشینان پژو پارس کشته و ۴ مامور پلیس به همراه همسر راننده پژو پارس به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سواری پژو پارس که در جاده فرعی روستای حیدره بالای شهر در حال تردد بود به علت سرعت غیرمجاز و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه با یک دستگاه ون گشت ارشاد برخورد کرد.

در این حادثه خونبار، راننده پژو با استفاده از ترمز قصد جلوگیری از برخورد را داشته و راننده فولکس پلیس نیز برای پیشگیری از تصادف، خودرو را به سمت راست حاشیه جاده منحرف می کند تا از بروز تصادف جلوگیری کند.

ولی سواری پژو به شدت به سپر جلو خودروی فولکس گشت ارشاد نیروی انتظامی همدان برخورد می کند که متاسفانه در این حادثه راننده جوان پژو پارس در دم و فرزند ۲ ساله وی پس از انتقال به بیمارستان بعثت همدان جان خود را از دست دادند، همسر راننده نیز که به شدت مجروح شده در بخش مراقبت های ویژه این بیمارستان بستری است.

۴ سرنشین خودروی نیروی انتظامی که شامل ۲ مرد و ۲ زن هستند، دچار شکستگی متعدد در اندام و خونریزی داخلی شده و هم اینک جهت درمان در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری هستند.

با توجه به اینکه سرعت خودرو در این محور حداکثر ۵۰ کیلومتر در ساعت است، خط ترمز ۱۲ متری پژو پارس حاکی از سرعت بیش از ۱۲۰ کیلومتر در ساعت این خودرو توسط کارشناسان پلیس راه استان، تخمین زده شده است.

لازم به ذکر است، شدت این حادثه به حدی بوده که خودروی سواری پژو پارس به آهن پاره تبدیل شده و خودروی فولکس واگن گشت ارشاد نیز از رده خارج و دیگر قابل استفاده نخواهد بود.

 

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۶۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) برخورد شدید مینی‌بوس با دیوار حسینه به خاطر نقص فنی

سید عقیل موسوی روز شنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: حوالی ظهر روز شنبه یک دستگاه مینی‌بوس از بن به سمت اصفهان در حرکت بود که در ورودی شهر هوره به‌علت نقص فنی و ناتوانی راننده در کنترل خودرو رها می‌شود.

به گزارش ایرنا، وی افزود: این مینی‌بوس پس از وارد کردن خسارت به چهار دستگاه خودرو سواری با دیوار حسینیه هوره برخورد می‌کند و باعث تخریب دیوار شد.

موسوی به آسیب چهار سرنشین این مینی‌بوس شامل ۲ آقا و ۲ خانم اشاره و تصریح کرد: به‌علت برخورد مینی‌بوس با خودرو‌های سواری واقع در مسیر یک کودک هم که داخل یکی از سواری‌ها بود دچار آسیب شد.

وی با اشاره به حضور به‌موقع نیرو‌های راهداری، جمعیت هلال‌احمر، اورژانس و فرماندار در محل حادثه یادآور شد: هر پنج مصدوم بلافاصله به بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد منتقل شدند و خوشبختانه این حادثه خسارت فوتی نداشت.

موسوی اظهار داشت: هیچکدام از سرنشینان مینی‌بوس اهل استان چهارمحال و بختیاری نبوده‌اند.

هوره در ۴۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • آتش سوزی خودرو و فوت ۳ نفر در تونل 
  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون
  • یک کشته در پی برخورد خودرویی با حصار کاخ سفید
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • (ویدئو) برخورد شدید مینی‌بوس با دیوار حسینه به خاطر نقص فنی
  • مینی بوس ترمز برید و به حسینیه برخورد کرد!
  • هفت مصدوم و کشته بر اثر برخورد سواری تارا و پراید در بویین میاندشت
  • جان باختن پاکبان مشهدی بر اثر لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده
  • بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان مشهدی شد