Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@23:58:45 GMT

اعزام ۵ بالگرد به استان گلستان

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۶۴۷۹

اعزام ۵ بالگرد به استان گلستان

پیرحسین کولیوند - رئیس سازمان اورژانس کشور و دکتر قاسم جان بابایی - معاون درمان وزارت بهداشت در سفر به استان گلستان ازنزدیک با سیل زدگان روستاهای استان گلستان از جمله محمدآباد دیدار کردند و مشکلات مردم و وضعیت بهداشتی و درمانی این مناطق را مورد بررسی قرار دادند. در این روستا ضمن اسکان بیش از ده‌ها خانواده به روستاییان خدمات بهداشت و درمان ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیرحسین اظهار کرد: سعید نمکی - وزیر بهداشت - از ساعات اولیه پیگیر وضعیت بهداشتی و درمانی مردم این مناطق بود. ستاد بحران و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گلستان و مازندران نیز از دقایق اولیه موضوع مدیریت و پیشگیری از بحران سلامت را از همان ابتدا در دستور کار قرار دادند و پرسنل اورژانس و فوریت‌های پزشکی در مناطق سیل زده حضور یافتند و این مناطق را از لحاظ فوریت‌های پزشکی تحت کنترل داشتند.

وی افزود: علی رغم بدی شرایط جوی اورژانس هوایی پروازهای موفقی داشته است و حداقل شش نفر را از مرگ حتمی نجات داده است.

کولیوند در ادامه اظهار کرد: در بازدیدی که صورت گرفت خوشبختانه شاهد حضور آمبولانس‌ها و اتوبوس آمبولانس‌های مستقر در مناطق سیل زده هستیم و به افرادی که نیازمند درمان هستند خدمات ارائه می‌کنند.

وی ادامه داد: امروز پنج بالگرد دیگر به منطقه اعزام شده است و اورژانس هوایی گلستان تا کنون خدمات موفقی داشته است. مردم منطقه از وضعیت خدمات درمانی رضایت دارند و در حال حاضر موضوع کنترل بیماری‌های واگیر برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وبدا، کولیوند تصریح کرد: باید به موضوع این بیماری‌ها توجه بیشتری داشته باشیم، خدمات اورژانس نیز به هموطنان آسیب‌دیده کماکان ادامه خواهد داشت.

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: اورژانس بالگرد گلستان سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۶۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه واژگونی اتوبوس در موته ساعت ۵:۱۹ امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام سه واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه افزود: دو کد هلال‌احمر نیز به منظور امدادرسانی به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: ۱۱ نفر شامل هشت مرد ۲۲ تا ۸۹ ساله و دو زن ۲۰ و ۶۳ ساله در پی این حادثه مصدوم و به بیمارستان‌های امام حسین و حضرت محمد میمه منتقل شدند.

عابدی ادامه داد: یک مرد ۳۵ نیز بر اثر این حادثه مصدوم شد و مراقبت‌های سرپایی دریافت کرد.

کد خبر 747408

دیگر خبرها

  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • امدادرسانی هلال‌احمر گلستان به ۱۱۲ نفر در مناطق تحت تاثیر آبگرفتگی
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • اعزام یک کاروان ۸۵ نفره از گلستان به سفر حج عمره
  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز