Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@10:43:07 GMT

راه برون رفت از چالش ها تحقق شعار رهبری است

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۶۵۵۳

راه برون رفت از چالش ها تحقق شعار رهبری است

یحیی کمالی پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب به نام رونق تولید، افزود: رونق تولید نیازمند رسیدن به خود اتکایی، خودباوری و جلوگیری از واردات بی رویه بوده که نیاز است دولت با کنترل مرزها اجازه واردات بی رویه و کالاهای مشابه را ندهد.
وی تصریح کرد: در شرایطی که دشمن تمامی توان خود را به کار گرفته تا کشور را در حوزه مسائل اقتصادی فلج کند، مقام معظم رهبری برای برون رفت از این چالش ها، شعار سال را به خوبی انتخاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برای عبور از چالش های معیشتی، راهی جز پرداختن به تولید داخل نداریم لذا قوای سه گانه باید نهایت اهتمام و تلاش خود را برای رونق تولید، به کار گیرند.
وی با بیان اینکه کشور سال ها با چالش های اقتصادی و معیشتی روبرو بوده است، بیان کرد: هر سال رهبر معظم انقلاب به فراخور شرایط و ظرفیت‌های موجود در کشور، شعار سال را تعیین می‌کنند و امسال هم بر همین اساس، شعار سال را انتخاب کردند.
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب با نامگذاری سال 1398 به عنوان سال «رونق تولید» تاکید کردند که راه حل مشکل معیشت مردم، رونق تولید است.
امامان جمعه کشور نیز در خطبه های این هفته نماز با اشاره به شعار سال جدید مبنی بر رونق تولید که توسط رهبری تبیین شد گفتند: نامگذاری امسال به نام رونق تولید بیانگر توجه رهبر معظم انقلاب به مسائل اقتصادی است و توجه به رونق تولید استقلال اقتصادی را به دنبال دارد.
7450/7429/ 5054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب استقلال مجلس شورای اسلامی مسائل اقتصادی مقام معظم رهبری 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۶۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد تولید کشاورزی از ارکان تحقق شعار سال است

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بابایی کشتلی بعدازظهر پنجشنبه در نشست مشترک معاون مرکز تحقیقات برنج کشور و جمعی از مسئولان این مرکز تحقیقاتی با اشاره به اهمیت رشد تولید به ویژه در عرصه کشاورزی برای تحقق شعار سال، گفت: امنیت پایدار غذایی با رشد و توجه به مراکز تحقیقاتی میسر می‌شود و در این عرصه حوزه کشاورزی از اهمیت بالقوه و راهبردی برخوردار است.

وی افزود: مازندران به دلیل برخورداری از مواهب الهی از استان‌های مهم در عرصه تولید کشاورزی محسوب می‌شود و باید در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید نام گرفته است شاهد رشد تولید محصولات مهم و راهبردی کشاورزی در کشور باشیم.

مدیرکل دیوان محاسبات خواستار توجه و اهمیت بخشیدن به حوزه تحقیقات شد و تصریح کرد: دورنمای توسعه با توجه به زیرساخت‌های حوزه تحقیق و عملی شدن دستاوردهای پژوهشی و عینیت بخشی به آن محقق می‌شود و لذا مسئولان باید در این عرصه نگاه و توجه جدی و ویژه ای داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مازندران بر اساس آمار رتبه نخست تولید برنج کشور را داراست انتظار از مرکز تحقیقات برنج با برخورداری از پژوهشگران موفق ومجرب حفظ روند رو به رشد و ساری شدن دستاوردها در عرصه عمل و اجرا است.

کد خبر 6088645

دیگر خبرها

  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • نقش کارگران در تحقق شعار سال انکار ناپذیر است
  • رشد تولید کشاورزی از ارکان تحقق شعار سال است
  • مسئولان استان متناسب با "تحقق شعار سال" برنامه‌ریزی کنند
  • تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر انقلاب به مسئولان
  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • نگاه ویژه رهبر انقلاب به فرهنگ کار
  • روایت رهبر انقلاب از توصیه‌‌ها به ایشان برای پذیرش خواسته‌های آمریکا
  • بابایی کارنامی: رونق بنگاه‌های اقتصادی متضمن امنیت شغلی کارگران است