Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@07:57:59 GMT

وعده وزیر کشور به خسارت‌ دیدگان سیل‌ گلستان

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۶۵۶۷

وعده وزیر کشور به خسارت‌ دیدگان سیل‌ گلستان

وزیر کشور در نخستین گام حضور در گلستان، در یک بازدید هوائی از مناطق سیل‌زده، روند مدیریت بحران را ارزیابی و سپس از محل اسکان موقت سیل‌زدگان در آق قلا بازدید کرد.

به گزارش مشرق، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور که در رأس هیأتی مرکب از مسؤولان ارشد دستگاه ها و همچنین وزیر امور اقتصاد و دارائی به گلستان سفر کرده است، در نخستین گام سفر، در یک بازدید هوائی از مناطق سیل‌زده، روند مدیریت بحران را ارزیابی کرد و سپس در گام دوم از محل اسکان موقت سیل‌زدگان در آق قلا بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کشور در بدو ورود به استان در گفتگو با خبرنگاران گفت: حجم بالای بارش ها و عدم کشش رودخانه ها باعث جاری شدن سیلاب شد و علی رغم هدایت آبها به سمت دشتها و زمین های کشاورزی , باز هم آب گرفتگی به منازل مسکونی رسید و تخریب و مشکلاتی را برای مردم فراهم آورد.

بیشتر بخوانید:

لاریجانی از مناطق سیل‌زده مازندران بازدید کرد عکس/ خانه تکانی‌هایی که با سیل ادامه دارد 70 درصد شهر آق‌قلا زیر آب قرار دارد

وزیر کشور افزود: امروز بصورت هوایی و زمینی بازدیدهایی را از مناطق سیل زده خواهیم داشت و در جلسه مدیریت
بحران تصمیمات لازم جهت امدادرسانی بهتر و تسریع در تعمیر منازل مسکونی اتخاذ خواهد شد.

رحمانی فضلی خاطر نشان کرد: تلاش داریم با همراهی مردم از نگرانی آنها بکاهیم و در کوتاه مدت خسارات وارده را جبران کنیم.  

تلاش داریم با همراهی مردم از نگرانی آنها بکاهیم و در کوتاه مدت خسارات وارده را جبران کنیم

رحمانی فضلی وزیر کشور همچنین صبح امروز در گفتگوی تلفنی با شبکه خبر گفت: از نظر امکانات پشتیبانی و خدمات مشکلی نداریم و امکانات همه دستگاهها در منطقه حاضر هستند.

 وی افزود: رییس سازمان مدیریت بحران که معاون بنده هستند، از روز اول در منطقه حضور داشتند و هلال احمر و نهادهای انتظامی و نظامی، نهادهای خدماتی و بنیاد مستضعفان همه و همه امکانات را به مناطق سیل زده آوردند.

وزیرکشور با بیان اینکه از نظر پشتیبانی مشکلی نداریم، افزود: البته حجم سیل بسیار زیاد است امکانات و خدماتی از نظر فنی لازم است مانند پمپ هایی که باید آب را مکش و هدایت کنند. لودر، کامیون و ماشینهای سنگین فراهم است و کار  درحال انجام است. البته همکاری مردم کار را ایشالا تسریع می کنند.

رحمانی فضلی تصریح کرد: با دستور رییس جمهوری ان شاا... ابتدا در استان گلستان خواهیم بود و بعد در مازندران و در محل جلسات لازم را تشکیل می دهیم.

منبع: مشرق

کلیدواژه: عید کجا برویم گام دوم انقلاب وعده های روحانی خسارت سیل گلستان گرگان وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۶۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور : عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد

وزیر کشور با بیان اینکه عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد، گفت: وعده‌هایی که امام عزیزمان و رهبری عزیزمان داده بودند تحقق آن‌ها را به عینه مشاهده می‌کنیم.
 
به گزارش تسنیم؛ احمد وحیدی وزیر کشور اظهار داشت: وعده صادق امروز ایران عزیزمان در اوج افتخار و اوج توجهات جهانی قرار داده است.
 
وی گفت: وعده‌هایی که امام عزیزمان و رهبری عزیزمان داده بودند تحقق آن‌ها را به عینه مشاهده می‌کنیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • وزیر کشور : عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • بازدید وزیر کشور از غرفه هرمزگان در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • خسارت دیدگان بخش مسکونی جهت حضور ارزیاب با بنیاد مسکن ارتباط بگیرند
  • اجرای طرح تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در مراجع انتظامی کشور
  • بیشترین خسارت سیل به راه‌های مواصلاتی خراسان جنوبی
  • بیشترین خسارت سیل به راههای مواصلاتی خراسان جنوبی
  • بازدید شبانه استاندار از مناطق تحت تاثیر سیلاب شرق استان کرمان
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان آبگرفتگی گلستان به ۱۹۶ نفر رسید