Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، ادریس البا در حال مذاکره است تا به فیلم بعدی اندی سرکیس و توماس برودی سنگستر که یک فیلم فانتزی-اکشن است ملحق شود. این فیلم با عنوان «محافظ موش» برای فاکس ساخته می‌شود و وس بال کارگردان «دونده ماز» آن را کارگردانی می‌کند.

فاکس ساخت یک فیلم زنده را از طریق تکنیکی که در فیلم‌های «سیاره میمون‌ها» به کار گرفته شده بود در دست دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن فیلم سرکیس در نقش سزار رهبر گروه میمون‌ها بازی کرده بود.

مجموعه «محافظ موش» یک مجموعه کمیک است که دیوید پیترسون آنها را نوشته و تصویرگری کرده است و سال ۲۰۰۶ منتشر شد. این داستان‌ها بر داستان سوگند برادری یک موش برای حفاظت از دیگر موش‌ها خلق شده است.

فاکس ساخت فیلمی بر مبنای این رمان گرافیکی را سال ۲۰۱۶ شروع کرد.

مت ریوس کارگردان «جنگ برای سیاره میمون‌ها» این فیلم را تولید می‌کند.

اگر این مذاکرات به نتیجه برسد البا در نقش «کلیناو» شخصیتی محکم ظاهر می‌شود که مدت‌ها خارج از محدوده موش‌ها زندگی کرده است. سرکیس در نقش موش دشمن به نام «میدنایت» ظاهر می‌شود و برودی-سنگستر در نقش «لیام» یکی از اعضای گارد حفاظت بازی می‌کند.

تولید این فیلم قرار است از اواخر بهار امسال شروع شود.

این در حالی است که به تازگی ادریس البا جایگزین ویل اسمیت در نقش «دد شات» در فیلم «جوخه خودکشی» شد. او در جدیدترین فیلم «سریع و خشمگین» هم بازی کرده که هنوز اکران نشده است.

کد خبر 4573992

منبع: مهر

کلیدواژه: ادریس البا فیلم اکشن بازیگر سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۶۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام: تلاشمان را می‌کنیم، دیگر هر چه شد تقدیر ماست

سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری قبل از بازی با ذوب‌آهن گفت: بهترین عملکرد را باید در هر بازی داشته باشیم بعدش هر اتفاقی که بیفتد تقدیر ماست.

به گزارش مشرق، جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال استقلال، در نشست خبری پیش از بازی مقابل ذوب آهن اصفهان گفت: هیچ بازی‌ای تا پایان فصل برای ما راحت نیست. پنج بازی داریم و باید با تمام تمرکز، تلاشمان را بکنیم تا به موفقیت برسیم. می‌دانیم کجای بازی هستیم و چه می‌خواهیم تا شرایط را کنترل کنیم و به پیروزی برسیم.

او ادامه داد: بازیکنان از اهمیت بازی باخبر هستند و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا فردا به پیروزی برسیم. به بازیکنان هم گفتم، بهترین عملکرد را باید در هر بازی داشته باشیم بعدش هر اتفاقی که بیفتد تقدیر ماست.

دیگر خبرها

  • رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد
  • حسینی: لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم
  • ادعای جالب رضا عنایتی: مثل من پیدا نمی‌شود!
  • دوران رویس و دورتموند باید در فینال ومبلی تمام شود!
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • نکونام: ما همه تلاشمان را می‌کنیم، دیگر هر چه شد تقدیر ماست
  • نکونام: تلاشمان را می‌کنیم، دیگر هر چه شد تقدیر ماست
  • عنایتی: آلومینیوم حریف سرسختی است
  • توخل: بازی رئال مهم است، این بازی را فراموش کردیم
  • ژاوی: نایب قهرمانی مهم است، نه آقای گلی لوا!