Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم قرعه کشی ۴ وزن پایانی رقابت‌های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال آسیا ظهر امروز در مغولستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از مراسم قرعه کشی ۴ وزن پایانی رقابت‌های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال آسیا که در شهراولان باتور مغولستان در حال برگزاری است، نمایندگان کشورمان رقبای خود را شناختند.

بر این اساس نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۷۰ کیلوگرم که ۷ نفر حضور دارند فرهاد نوری در گروه اول با آیدین تاجیگالی از قزاقستان، پرمان هومادوف از ترکمنستان و هایری از چین کشتی می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نفرات اول و دوم این وزن به دیدار نیمه نهایی راه می‌یابند و به صورت ضربدری با نفرات اول و دوم گروه دو مسابقه می‌دهند. کشتی گیران برنده راهی دیدار فینال و نفرات بازنده راهی دیدار رده بندی خواهند شد.

در وزن ۷۹ کیلوگرم که ۵ نفر حضور دارند مسابقات در یک گروه و به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود و علی سوادکوهی باتسرنداش باساندورج از مغولستان، وردیو گولیا از هند، موراتبک ماجیتوف از قزاقستان و آتای ایزابکوف از قرقیزستان کشتی می‌گیرد.

در وزن ۸۶ کیلوگرم نیز ۵ نفر حضور دارند که احمد بذری باید با گانخویاک گانباتار از مغولستان، یسکالی دولتکازی از قزاقستان، دولتمیرات اورازگیلیوف از ترکمنستان و پراوین از هند مبارزه کند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم ۵ کشتی گیر شرکت کرده اند که عباس فروتن به مصاف ژاسولان یرمنبت از قزاقستان، حسین نصیر از هند، مونگونشاگی توموربات از مغولستان و کونای نورداولتوف از قرقیزستان می‌رود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۶۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات کشتی پهلوانی در شهرستان خاتم

به مناسبت روز پهلوان مسابقات کشتی در سالن کشتی شهدای هفتم تیر هرات با حضور مسئولان آغاز شد.

این رقابت‌ها با حضور ۳۰ نفر از نوجوانان و جوانان ورزشکار پهلوانی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

شرکت‌کنندگان در این رقابت‌ها در ۶ وزن (۳۰تا۴۰، ۵۰تا۶۰، ۶۰ تا ۷۰، ۷۰ تا ۸۰، ۸۰ تا ۹۰ کیلوگرم) با یکدیگر به رقابت پرداختند و درپایان به نفرات اول تا سوم وزن‌های مختلف لوح تقدیراهداشد.

همچنین در این مراسم ازمدال آوران مسابقات کشتی کشوری و استان تجلیل به عمل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی شاگردان کاوه در مازندران فقط با ۶ کشتی‌گیر
  • رقابت ۵۷۲ تکواندوکار در مسابقات قهرمانی آسیا
  • قرعه کشی لیگ دسته یک کشتی آزاد با حضور ۲ تیم مازندرانی
  • تانک روس قهرمان شد و غش کرد!
  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • معرفی حریفان تنیسور‌ها در جدول اصلی رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی
  • دستور تاج به ارکان قضایی برای هفته‌های پایانی
  • کاوه: برخی‌ها دوست ندارند کشتی موفق باشد/ بروکس حریف آسانی نیست +فیلم
  • آغاز مسابقات کشتی پهلوانی در شهرستان خاتم
  • دستور تاج به ارکان قضایی برای هفته‌های پایانی/بازگشت به عقب ممنوع