Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@22:46:30 GMT

باران سیستان و بلوچستان را فرا می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۶۷۰۶

باران سیستان و بلوچستان را فرا می‌گیرد

رئیس کارگروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی استان گفت: با ورود سامانه بارشی به سیستان و بلوچستان از شنبه تا اواسط هفته آینده شرایط برای رگبار باران گاهی رعد و برق و بارش تند باران در سطح استان فراهم است. ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

علی ملاشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: پیش‌بینی وضعیت جوی سیستان و بلوچستان بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده نگری نشان می‌دهد با ورود سامانه بارشی به استان از شنبه تا اواسط هفته آینده شرایط برای رگبار باران گاهی رعد و برق و بارش تند باران در سطح استان فراهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کارگروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی استان سیستان و بلوچستان افزود: از روز شنبه تا دوشنبه به ویژه یکشنبه در سطح استان بارش‌ها از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود و در جنوب و ارتفاعات مرکزی استان احتمال جاری شدن موقتی روان آب و سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی وجود دارد.

میانگین بارندگی در شرق گلستان 200 میلیمتر استبارندگی‌ها ادامه دارد؛ بهار لرستان پُر بارشبهار 98|احتمال وقوع بارندگی در روزهای اولیه‌ بهار؛ افزایش 3.5 برابری بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری

وی خاطرنشان کرد: امروز سرعت باد به طور موقت کاسته شده و مجدداً از یکشنبه تا پایان هفته آینده در در محورهای مواصلاتی زاهدان- بم و ایرانشهر- بم طوفان‌های شن سبب کاهش دید خواهد شد و احتمال اختلال در تردد ریلی و هوایی وجود دارد و ورزش باد نسبتا شدید و گرد و خاک  خواهیم داشت.

رئیس کارگروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: از یکشنبه تا چهارشنبه به سبب وزش باد دریای عمان نسبتاً مواج پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/ ع

R7843/P1494/S6,65/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۶۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران نقاط مختلف استان زنجان را فرا می گیرد

محمدرضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار مهر، طی چند روز آینده بارش باران نقاط مختلف استان را فرا می‌گیرد، گفت: با ورود سامانه بارشی جدید به این استان طی روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری بارش‌های خوبی در انتظار است.

وی با اشاره به فعالیت سامانه بارشی از روز گذشته در استان، افزود: از روز گذشته سامانه بارشی وارد این استان شد که امروز و فردا با شدت کمتری فعالیت خواهد کرد و از ظهر بارش پراکنده باران به وقوع می‌پیوندد.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با اشاره به اینکه ورزش شدید باد از امروز در استان آغاز خواهد شد، گفت: این پدیده همراه با بار رگباری باران خواهد بود.

رحمان نیا با بیان اینکه دمای فعلی هوای شهر زنجان ۱۹ درجه بالای صفر است، افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته زنجان با دمای هفت درجه بالای صفر و گیلوان با ۲۵ درجه بالای صفر به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین ایستگاه‌های هواشناسی استان بود.

کد خبر 6096350

دیگر خبرها

  • کمبود آب این استان بزرگ و کم آب تا ۴ سال آینده رفع می‌شود
  • کمبود آب بلوچستان تا ۴ سال آینده رفع می شود
  • پیش‌بینی تولید ۴۸۸۰ تن گوشت مرغ در سیستان و بلوچستان
  • با همه بارش‌ها، ۲۲ استان هنوز دچار خشکسالی است
  • بارش ها در ۲۲ استان همچنان منفی است | این ۳ استان بیشترین رشد بارش را تجربه کردند | کاهش ۹ درصدی بارش‌ها در کشور
  • کاهش ۹ درصدی بارش‌ها در کشور
  • بارش باران نقاط مختلف استان زنجان را فرا می گیرد
  • سیستان بارانی شد
  • فیلم/بارش شدید باران در زابل شمال سیستان و بلوچستان
  • باران در خراسان رضوی شدت می‌گیرد