Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@09:04:17 GMT

ترافیک در جاده های گیلان روان و پرحجم است

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۷۰۱۸

ترافیک در جاده های گیلان روان و پرحجم است

سرهنگ حسین محمدپور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به برقرار بودن تردد در تمامی محورهای استان اشاره کرد و افزود: به غیر از محور پونل- خلخال که از چندین ماه قبل به دلیل ایمنی تردد کنندگان بسته شده ، تمامی محورهای استان باز است.
وی همچنین از رانندگان خواست تا با رعایت سرعت مطمئنه، رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی و پرهیز از رانندگی در هنگام خواب آلودگی سفری ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیش از یکصد گروه ثابت و سیار خودروی پلیس راه نیز در طرح نوروزی فرماندهی انتظامی گیلان فعال است ضمن آنکه 10 ایستگاه ثابت و 10 کانکس سیار پلیس راه با بیش از 500 نفر از عوامل، وظیفه کنترل محسوس و نامحسوس محورهای مواصلاتی و تامین امنیت مسافران، برقراری نظم، شناسایی متخلفان و برخورد با رانندگان متخلف در راه ها را بر عهده دارند.
پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان اعلام کرده که حرکت انواع تریلر و کامیون - به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی و دارندگان مجوز عبور از پلیس راهور - از ساعت هفت تا 24 روزهای نهم ، پانزدهم و شانزدهم فروردین ماه جاری ممنوع است.
همچنین ممنوعیت تردد در محور آستارا - اردبیل و بالعکس برای انواع تریلر و کامیون به استثنای موارد یادشده طی روزهای یازدهم فروردین ماه از ساعت 12 تا 24 و روزهای چهارم، نهم، پانزدهم و شانزدهم فروردین ماه از ساعت هفت تا 24 اعمال می شود.
دو هزار و 500 نفر از اعضاء، داوطلبان، نجاتگران و همکاران جمعیت هلال احمر گیلان در طرح های نوروزی شامل طرح ایمنی و سلامت و امداد و نجات همکاری می کنند. طرح امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان نیز در 44 پایگاه شامل پایگاه ثابت، پست موقت و شعب و مراکز استان به اجرا درآمده و یک هزار و 150 نیروی عملیاتی شامل 150 نیروی کادر و یک هزار نجاتگر داوطلب برای ارائه خدمات نوروزی حضور دارند.
طرح امداد نوروزی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان نیز در 62 پایگاه استان آغاز شده و در اجرای این طرح؛ یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، دو موتورلانس و 120 دستگاه آمبولانس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان با 450 نیرو به کار گرفته شده است.
همچنین 475 نیروی راهدار نیز با 288 دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین در محورهای مواصلاتی گیلان مستقر هستند.
7296/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 اتوبوس پلیس راه فرماندهی انتظامی طرح نوروزی قوانین راهنمایی و رانندگی محورهای مواصلاتی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۷۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور

مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای وضعیت ترافیکی و جوی صبح روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه را اعلام کرد و از بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور خبر داد.

به گزارش مشرق، مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اعلام کرد، امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت‌ماه در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) تردد روان است. ضمناً محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه دارای بارش باران و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت فاقد مداخلات جوی هستند.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها حاکی از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج محدوده‌های ینگی امام، پایانه شهید کلانتری و پل فردیس، ترافیک سنگین در آزادراه ساوه – تهران محدوده دهشاد، ترافیک سنگین در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع است.

آخرین وضعیت جوی نیز حاکی از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های سمنان و گلستان و بارش باران در برخی از محورهای استان‌های مازندران، اصفهان، قم، فارس، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان و یزد است.

محور مسدود شریانی رودبار جنوب – ایرانشهر و محورهای مسدود غیرشریانی؛ هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد و اسپکه – بمپور هستند. یزد – دربید، اردکان – هامانه، یزد – خضرآباد، گنبد – سه راهی کلاله هستند.

سروآباد-پاوه، گنجنامه – تویسرکان، وازک – بلده، پونل – خلخال نیز محورهای دارای انسداد فصلی اعلام شدند.

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محور چالوس/بارش باران در برخی محورهای ۳ استان
  • وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور
  • ترافیک پرحجم ولی در حال حرکت و بدون مشکل در تهران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه