Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@13:07:53 GMT

جلسه هیئت رئیسه مجلس درباره گلایه رهبر انقلاب از مجلس

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۷۴۴۶

جلسه هیئت رئیسه مجلس درباره گلایه رهبر انقلاب از مجلس

عضو هیئت رئیسه مجلس از برگزاری جلسه هیئت رئیسه برای رفع گله‌مندی رهبر انقلاب درباره مطرح‌کردن طرح‌ها و پیشنهادات برای مقابله با آمریکا خبر داد. ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

اسدالله عباسی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به گله‌مندی رهبر انقلاب از مجلس در سخنرانی اول فروردین در ارتباط با مقابله با دشمن گفت: قطعا در اولین جلسه هیئت رئیسه پارلمان، کارنامه مجلس در این رابطه بررسی می‌شود تا ارزیابی کنیم که مجلس برای مقابله با خباثت‌ها و تهدیدات دشمن چه طرح‌ها و پیشنهاداتی مطرح کرده و چه اقداماتی در این زمینه باید در آینده انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلسه مشترک فراکسیون‌های سیاسی برای رفع گلایه رهبر انقلاب از مجلسجلسه مشترک 4 کمیسیون تخصصی مجلس برای تحقق «رونق تولید»

 

وی افزود: برای اینکه منویات مقام معظم رهبری تحقق یابد و مجلس در این رابطه درست حرکت کند نیاز است تا هیئت رئیسه پارلمان تصمیماتی اتخاذ کند و با روسای کمیسیون‌های تخصصی جلسات مشترکی با محوریت گله‌مندی رهبر انقلاب از مجلس برگزار و موضوعات مختلف را در این زمینه را دسته‌بندی کنیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس با تاکید بر اینکه باید از پتانسیل مرکز پژوهش‌های مجلس و سایر دستگاه‌های تحقیقاتی نیز در راستای مقابله با خباثت‌هاو تهدیدات آمریکا علیه کشور استفاده کنیم، ادامه داد: مجلس این آمادگی را دارد که برای مقابله با دشمن در صورت نیاز قوانینی را تصویب کند.

عباسی همچنین با اشاره به نامگذاری سال 98 از سوی مقام معظم رهبری به نام «رونق تولید» اظهار داشت: قطعا در اولین جلسه علنی مجلس پس از تعطیلات نوروز راه‌های تحقق شعار سال در صحن علنی بررسی می‌شود.

به گزارش تسنیم، مقام معظم رهبری در سخنرانی اول فروردین در مشهد فرمودند: "کنگره در دو سال گذشته، 226 طرح و لایحه علیه جمهوری اسلامی ارائه و یا تصویب کرده است البته باید از مجلس خودمان هم گلایه و سؤال بکنیم که مجلس شورای اسلامی تاکنون چند طرح و یا لایحه علیه خباثت‌های آمریکا ارائه یا تصویب کرده است؟»

انتهای‌ پیام/

R1385/P/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی مجلس دهم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی مجلس دهم هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی مجلس دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۷۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر

مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان، امروز - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه و تا ساعتی دیگر با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

اخبار و تصاویر تکمیلی این دیدار متعاقباً منتشر می‌شود.

کد خبر 751009

دیگر خبرها

  • رهبر انقلاب: آنچه امروز در غزه اتفاق می‌افتد، راه را نشان خواهد داد
  • محمود یسلیانی سکان‌دار اسکی استان اصفهان شد
  • چه کسی رئیس سنی مجلس دوازدهم خواهد شد؟ | جدول مسن‌ترین و جوانترین نمایندگان | ۲ نماینده همسن باشند چه می شود؟
  • رئیس سنی مجلس دوازدهم چه کسی خواهد شد؟
  • دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر
  • ادعای‌های متعارض اصلاح‌طلبان در خصوص انتخاب هیئت رئیسه مجلس/ از نگاه چپ‌ها قالیباف با پایداری ائتلاف می‌کند یا با اعتدالی‌ها؟
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ارتباط بین‌المللی خود را گسترش می‌دهد
  • روایت رهبر انقلاب از توجه امام صادق(ع) به هیئت؛ قربان آن دل!
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب