Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@17:37:55 GMT

جهانگیری به گلستان و مازندران سفر می‌کند

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۷۶۹۵

جهانگیری به گلستان و مازندران سفر می‌کند

معاون اول رئیس‌جمهور به دو استان گلستان و مازندران سفر می‌کند. ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور به منظور بازدید از مناطق سیل زده استان‌های گلستان و مازندران عصر امروز (شنبه) به این دو استان سفر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانگیری:‌ باید برای صیانت از منابع انرژی کشور برنامه‌ریزی جدی شودسردار شریف از بسیج تجهیزات سپاه برای امدادرسانی به سیل زدگان گلستان خبر دادآخرین تلفات جانی سیل گلستان اعلام شدرئیس جمعیت هلال احمر: مردم سیل‌زده خانه‌هایشان را تخلیه کنند؛ 6 فروند بالگرد به استان گلستان اعزام شدوزیر کشور در گرگان: سیلاب به دریای خزر هدایت می‌شود

 

اسحاق جهانگیری قرار است در این سفر دو روزه از نزدیک مناطق سیل زده را مورد بازدید قرار دهد و سپس در جلسه ستاد مدیریت بحران با حضور مدیران استان و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی ذیربط تصمیمات لازم را برای جبران خسارات وارد شده اتخاذ کنند.

طی روزهای گذشته به دلیل بارش مستمر باران در استان های شمالی کشور به خصوص استان های مازندران و گلستان، مردم شهرها و روستاهای این دو استان با مشکل سیل و آبگرفتگی شدید مواجه و متحمل خساراتی شده‌اند.

انتهای پیام/

R1011158/P/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اسحاق جهانگیری استانداری گلستان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری استانداری گلستان اسحاق جهانگیری استانداری گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۷۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادر تیم پیکان بدنبال استعداد‌های فوتبال مازندران

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران،  مدیر عامل باشگاه پیکان در حاشیه زمین فوتبال عقاب جویبار به خبرنگار ما گفت: در حال توسعه بزرگ‌ترین طرح کشف استعداد از فوتبالیست‌های جوان در ایران هستیم.

مددی تصریح کرد: تیم فوتبال باشگاه پیکان طرحی استعداد یابی را نخستین بار در این باشگاه ابتدا از شمال کشور در ساری با حضور مربیان در دوره سنی جوانان و نونهالان شروع کرد و در روز دوم در جویبار حضور یافتیم 

وی افزود:در طرح استعداد یابی، ۲۵۰ فوتبالیست از شهرستان‌های مختلف مازندران در این دو شهر حضور پیدا کردند.

مددی افزود: حضور پرتعداد بازیکنان از شهر‌های ساری، قائمشهر، بابل، بابلسر و... با حضورمنصور هاشمی سرمربی تیم امید به همراه دستیارانش در کنار مهدی فرازنده سرمربی تیم جوانان پیکان و همکارانش، در ساری و جویبار، وظیفه تست‌گیری را برعهده داشتند.

وی تاکید کرد:طرح کشف استعداد‌های باشگاه پیکان که به تازگی آغاز شده، در شهر‌ها و استان‌های کشورادامه خواهد داشت تا این باشگاه ورزشکاران بیشتری را شناسایی کند و پس از ایجاد شرایط رشد فنی، تاکتیکی و شخصیتی، در اختیار جامعه ورزش کشور قرار دهد.

مددی یاد آور شد: پس از شناسایی بازیکنان، آنان به تهران دعوت می‌شوند تا با مدیریت این باشگاه مراحل تمرینی را طی کنند.

وی خاطرنشان کرد: ۵هفته تا پایان لیگ برتر باقی مانده و تیم ما در لیگ کشور جوانترین تیم است و۱۱بازیکنان ما از جوانان در بزرگسالان حضور دارند و ما با همین ترکیب لیگ را به پایان می‌رسانیم.

این باشگاه پس از دوروز جویبار، را به سمت تهران ترک کردند.

دیگر خبرها

  • محور کندوان از سمت شمال به جنوب یک‌طرفه شد
  • تبلیغات کاندیداها در رسانه ملی گلستان آغاز شد
  • کادر تیم پیکان بدنبال استعداد‌های فوتبال مازندران
  • قهرمانی کشتی‌گیر گلستانی در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور 
  • قهرمانی اندیشه زرین اردبیل در لیگ یک گلبال کشور
  • مسابقات سوارکاری استانهای شمال کشور در ساری
  • عکسی از تیپ خاص اسحاق جهانگیری در طبیعت /هوا واقعا دلچسب است
  • کندوان یک‌طرفه شد
  • توقف نمایندگان مازندران در لیگ فوتسال کشور
  • افزایش ۲ هزار نفری شرکت کنندگان در آزمون اعطای مدرک تحصیلی معادل به حافظان قرآن کریم در کشور