Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@02:04:10 GMT

کاهش80درصدی‌ سوانح‌ چهارشنبه‌‌سوری

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۷۷۲۴

فرمانده ناجا گفت: نیروهای انتظامی در ایام نوروز در آماده‌باش صد درصدی هستند و امنیت را از مرزها تا جاده‌ها و شهرها برقرار می‌کنند. ناطقان: سردار حسین اشتری در دیدار با آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان - اظهارکرد: یکی از دغدغه‌های پلیس در ایام نوروز ، تصادفات و تلفات جاده‌ای است و برای کاهش حوادث رانندگی، اقدامات کاربردی خوبی توسط پلیس انجام شده و تاکنون توفیقاتی به دست آمده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: نیروهای پلیس از ۲۵ اسفند ۹۷ تا ۱۷ فروردین ماه سال جاری در آماده‌باش کامل هستند و از مرزها گرفته تا جاده ها و شهرها  باروحیه و نشاط امنیت را برقرار می‌کنند.

فرمانده ناجا در ادامه گفت: در برخی شهرها مانند مشهد مقدس و اصفهان میزان مسافرت‌ها نسبت به سال قبل افزایش یافته است و نیروهای پلیس با تمام توان در حال خدمت‌رسانی هستند و در هیچ نقطه از کشور مشکلی وجود ندارد.

اشتری از افزایش مسافرت‌ها نسبت به سال قبل خبر داد و اظهارکرد: طبق آمار در زمینه تلفات جاده‌ای با کاهش ۱۵ درصدی آمار فوت شدگان از زمان شروع مسافرت تا روز گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل و کاهش ۳ درصدی تصادفات روبه رو بوده‌ایم.

فرمانده ناجا تصریح کرد: پلیس برای استراحت رانندگان و رفع خستگی و خواب آلودگی آنان اقدام به راه‌اندازی ایستگاه‌های امنیت و سلامت کرده است و رانندگان می‌توانند در این مکان‌ها استراحت کنند و پس از رفع خستگی به ادامه مسیر بپردازند. به عنوان نمونه درجاده‌های استان اصفهان ۴۵ ایستگاه راه‌اندازی شده است.

وی به شب چهارشنبه آخر سال امسال هم اشاره و تصریح کرد: در زمینه کاهش سوانح شب چهارشنبه آخر سال ۵۰ تا ۸۰ درصد کاهش داشتیم که از همکاری مردم با پلیس تشکر می‌شود.

اشتری در ادامه اظهارکرد: در سال ۹۶ از ۳۲ دستگاه خدمت‌رسان نظرسنجی شد که نیروی انتظامی رتبه چهارم محبوبیت مردمی را به خود اختصاص داد و کسب این رتبه در حالیست که اقدامات این نیرو فقط خدمت‌رسانی نیست و در بسیاری موارد سلبی است و با مخلان نظم و امنیت سروکار دارد.

فرمانده نیروی انتظامی در پایان به شهادت مظلومانه دو مامور پلیس در مشهد مقدس اشاره و تاکید کرد: کلیه کارکنان پلیس از شروع طرح نوروزی مشغول خدمت رسانی به مسافران و مردم و بسیاری از آنان در این ایام از خانه و خانواده دور هستند. منبع: ایسنا برچسب ها: سوانج ، چهارشنبه سوری ، ایام نوروز

منبع: ناطقان

کلیدواژه: چهارشنبه سوری ایام نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۷۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات روز گذشته (۴ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به معاملات امروز (۵ اردیبهشت) با افت ۵۰۰ هزار تومانی به ۴۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی دیروز، ۳۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، ۲۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و ربع سکه بدون تغییر در کانال ۱۵ میلیون تومان به فروش رفت.

قیمت سکه گرمی ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان دادوستد شد که نسبت به روز گذشته ۱۰۰ هزار تومان کاهش را ثبت کرد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۵۱۹ هزار تومان فروخته شد که نسبت به قیمت پایانی دیروز ۴۴ هزار تومان کاهش را تجربه کرد.

بهای هر اونس طلا در بازار‌های جهانی امروز ۲ هزار و ۳۱۸ دلار رسید.

منبع: مهر

tags # قیمت سکه ، قیمت طلا سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • کاهش ۱۴درصدی جانباختگان تصادفات جاده‌ای
  • تعداد عوامل اجرائی دور دوم انتخابات در حوزه ورامین کاهش می یابد
  • برنامه های روز ملی ایمنی حمل و نقل در سیستان وبلوچستان تشريح شد
  • قیمت سکه و طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاه استقلال صحت ندارد
  • کاهش شمار قربانیان حوادث رانندگی در نوروز امسال