Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران از حضور روزانه هزار نفر از شهروندان در اتوبوس‌های گردشگری و بازدید از اماکن تفریحی پایتخت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان مهدی سیف با اشاره به اجرای طرح «پرسه در شهر» از اول تا ۱۱ فروردین گفت: در قالب این طرح ۱۸ مسیر گردشگری تعیین شده که شهروندان با حضور راهنما از اماکن تاریخی موجود در این مسیر‌ها بازدید می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دو روز گذشته نیز «پرسه در ری»، «پرسه در لاله زار»، «پرسه در میدان مشق» و «پرسه در میدان آزادی» بیشتر از سایر تور‌ها مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.

وی اجرای طرح اتوبوس گردشگری را از دیگر برنامه‌ها معرفی و عنوان کرد: در این طرح ۴ اتوبوس گردشگری از میدان تجریش حرکت می‌کنند و پس از گذر از میدان هفت تیر، میدان فردوسی، چهارراه ولیعصر (عج)، میدان آزادی و برج میلاد مجددا به میدان تجریش بازمی گردند.

وی با بیان این طرح از اول تا ۱۵ فروردین اجرا می‌شود، ادامه داد: در روز‌های گذشته اتوبوس‌های گردشگری به شدت مورد توجه گردشگران سایر شهر‌ها که به تهران می‌آیند قرار گرفت و به طور متوسط روزانه هزار نفر با استفاده از اتوبوس‌های گردشگری رایگان، از اماکن تفریحی تهران بازدید کردند.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران یادآور شد: همچنین امسال برای نخستین بار شهروندان از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ می‌توانند به طور مستقیم با راهنمایان گردشگری در ارتباط باشند و در جریان سیر تا پیاز گردشگری تهران قرار بگیرند.

سیف به برگزاری ۱۸ تور تهران گردی در ایام نوروز نیز اشاره کرد و گفت: شهروندان برای ثبت نام در این تور‌ها می‌توانند به سایت ستاد گردشگری مراجعه کرده یا با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند.

وی با اعلام این خبر که روزانه ۵ تور گردشگری در تهران برگزار می‌شود، تصریح کرد: تاکنون تور‌های هیجان، بام تهران، طبیعت گردی و تماشاگه بیش از سایر تور‌ها مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است.

 انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ستاد گردشگری مهدی سیف شهرداری تهران پرسه در شهر اتوبوس گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۸۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بر حریم تهران هوشمند می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیرکل حریم شهر تهران گفت: مساحت محدوده ۵ هزار و ۹۱۸ کیلومتر مربعی که به عنوان حریم پایتخت شناخته می‌شود، بالغ بر ۹ برابر وسعت محدوده شهر تهران است و صیانت از این عرصه بسیار دشوار است.

علی اکبر فسایی افزود:شهرداری تهران در حال برنامه ریزی برای هوشمندسازی و پایش تصویری حریم پایتخت است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و اماکن تاریخی به مناسبت روز سنندج
  • بازدید السنوار از میدان های جنگ
  • نظارت بر حریم تهران هوشمند می شود
  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • غذا دادن دستی به حیوانات پرسه زن، مصداق حیوان آزاری است
  • احداث یک مجموعه ورزشی در محله امامزاده یحیی تا دهه فجر/ بازدید اهالی رسانه از بلدیه
  • مرمت عمارت امیرسلیمانی در تهران آغاز شد | برنامه‌ریزی برای بازسازی زندان هارون‌الرشید