Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد جواد مرادیان مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، تعداد ماموریت‌های اورژانس ۱۱۵ استان در دوم فروردین را ۸۸۸ مورد و تعداد مراجعان به کمپ‌های نوروزی اورژانس را ۱۹۳ مورد اعلام کرد.

وی افزود: از این ماموریت ها، ۴۳۳ ماموریت حوادث غیرترافیکی شهری و ۶۹ ماموریت ترافیکی شهری را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادیان ادامه داد: ماموریت‌های جاده‌ای اورژانس فارس در روز گذشته، شامل ۵۹ ماموریت حوادث ترافیکی جاده‌ای و ۳۱۸ ماموریت مربوط به حوادث غیرترافیکی جاده‌ای است.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی شیراز، از یک ماموریت انجام شده از سوی بالگرد‌های اورژانس فارس در بیست و چهار ساعت گذشته خبر داد.

مرادیان تعداد مسمومیت‌های حاصل از گاز مونوکسید کربن در دومین روز سال نو را ۸ مورد و تعداد مصدومان حوادث ترافیکی که به صورت سرپایی درمان شدند را ۴۲ نفر، عنوان کرد.

او در پایان از مردم و مسافران نوروزی خواست با رعایت نکات ایمنی هنگام استفاده از وسایل گازسوز در محل‌های اسکان و توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی در مدت سفر، از بروز حوادث ناگوار پیشگیری کنند.
انتهای پیام/م

ماموریت اورژانس فارس در دوم فروردین ماه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۸۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۱۵ هزار و ۹۴۹ ماموریت اورژانسی در هفته گذشته

محمداسماعیل توکلی رئیس سازمان اورژانس استان تهران، اظهار کرد: در هفته گذشته مجموع ۱۵۹۴۹ مأموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران (دیسپچ) ثبت شد که در پی این مأموریت‌ها ۵۱۱۷ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و ۱۰۸۳۲ مورد نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

وی بیان کرد: در این مدت ۵۲۹۱۵ تماس با مرکز دیسپچ اورژانس استان تهران برقرار شد که از این تعداد متأسفانه ۳۶۶۳ مزاحم با این مرکز بوده است.

توکلی همچنین گفت: از مجموع مأموریت‌های ثبت شده طی هفته گذشته، ۲۱۸۶ مورد حوادث ترافیکی و ۱۳۷۶۳ مورد حوادث غیر ترافیکی بوده است. اورژانس هوایی ۶ سورتی پرواز داشته که در پی آن ۵ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • مسمومیت ۵ عضو یک خانواده بر اثر گاز گرفتگی
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • انجام ۵۲ هزار زایمان در بیمارستان‌های فارس
  • ثبت ۱۵ هزار و ۹۴۹ ماموریت اورژانسی در هفته گذشته
  • مسمومیت ۷ نفر در ایلام طی شبانه‌روز گذشته با گاز مونوکسید کربن
  • سیستان‌وبلوچستان، فارس و تهران رکوددار بیشترین تعداد حوادث ترافیکی در کشور
  • گاز مونوکسید کربن باعث مسمومیت هفت نفر در ایلام شد
  • واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز/ عین‌الهی: وقتی می‌گویند عالم بدون عمل همین است!
  • واکنش وزیر بهداشت به مسمومیت پزشکان در شیراز
  • واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز