Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@11:42:49 GMT

رییس مجلس: سیل زدگان گلستان حمایت می شوند

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۹۲۹۸

رییس مجلس: سیل زدگان گلستان حمایت می شوند

گرگان - ایرنا - رییس مجلس شورای اسلامی گفت که با پرداخت کمک های بلاعوض و تسهیلات کم بهره آسیب دیدگان سیل اخیر استان گلستان مورد حمایت قرار می گیرند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی لاریجانی عصر شنبه در پایان بازدید از مناطق سیلزده شهرستان آق قلا اظهار داشت: مجلس با دولت مذاکره لازم را انجام خواهد داد تا این کمک ها در کوتاه ترین زمان به دست سیل زدگان گلستان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: کسانی که در این سیل خسارت مالی دیده اند مضطرب نباشند چون با حمایت های پیش بینی شده زیان مالی آن ها تا حد زیادی جبران خواهد شد.
رییس قوه مقننه همچنین از سیل زدگان خواست به توصیه مسوولان محلی و نیروهای بسیج و سپاه برای تخلیه خانه های در معرض آسیب توجه کنند تا مقدمات لازم برای نوسازی و تعمیر این منازل فراهم شود.
لاریجانی در ادامه بر امدادرسانی منظم دستگاه ها و تامین امنیت در مناطق سیل زده گلستان تاکید کرد.
بارش شدید باران 28 و 29 اسفند ماه 97 در شرق استان گلستان، باعث سر ریز شدن سد گلستان واقع در 15 کیلومتری شرق شهر گنبدکاووس و طغیان رودخانه های گرگان رود، چهل چای، قره سو و اوغان شد.
با آغاز فعالیت سامانه سرد و بارشی اخیر بیش از 300 میلی متر باران در گلستان بارید و ارتفاع برف در مناطق کوهستانی استان به 1.5 متر رسید.
سرریز آب شدهای گلستان 2 و بوستان در مناطق بالادستی، موجب به راه افتادن جریان سیل در رودخانه گرگانرود شد و همه شهرها و روستاهای حاشیه این رودخانه را به دلیل حجم فراوان آب دچار بحران سیل کرد و تاکنون دو نفر جان باخته اند.
6204/3091/2729

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي مجلس سيلزده گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۹۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پر شور و نشاط پیاده روی در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان همایش پیاده روی کارکنان سپاه امروز در النگدره گرگان برگزار شد.

همچنین کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و ادارات استان با شعار سلامت خانواده ، مردمی سازی سلامت در مسیر تپه بابا طاهر تا سایت ورزشی جنگل النگدره گرگان پیاده روی کردند.

همایش پیاده روی خانوادگی کارکنان ادارات شهرستان مینودشت برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برقراری مجدد پرواز گرگان به آکتائو قزاقستان
  • احتمال سیلابی‌شدن مناطق مختلف در سیستان و بلوچستان
  • همایش پر شور و نشاط پیاده روی در گلستان
  • سیل شدید گلستان؛ خط راه‌آهن تهران - گرگان زیر آب رفت
  • ویدیو/ سیل خط راه‌آهن تهران - گرگان را زیر آب برد
  • ثبت بارش ۱۰۴ میلی متری باران در شیرآباد
  • رودخانه «قره سو» پُرآب شد
  • بارش برف در ارتفاعات گلستان/ زنجیره چرخ الزامی است
  • ثبت بیشترین باران در شیرآباد
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟