Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر جهاد کشاورزی گفت: سیلاب در مجموع ۱۰۹۰ میلیارد تومان به بخشهای مختلف کشاورزی استان گلستان خسارت وارد کرد. ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۲ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، محمود حجتی عصر امروز در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده در دو استان گلستان و مازندران اظهارداشت: با برآورد خسارات وارده، میزان تسهیلات را در بخش‌های مختلف مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خسارات وارده در استان گلستان در بخش زراعی 760 میلیارد تومان، باغبانی 120 میلیارد تومان، دام و طیور و آبزیان 60 میلیارد تومان و آب و خاک و امور زیر بنایی 150 میلیارد تومان بوده است.

وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: در مجموع در استان گلستان 1090 میلیارد تومان خسارت در بخش کشاورزی استان ارزیابی شده است.

خسارت وارده به سیل‌زدگان استان گلستان پرداخت می‌شودتوزیع اقلام غذایی بین سیل‌زدگان مازندران ادامه داردوزیر نیرو در گرگان : سدهای جدید برای کاهش خسارت سیل در کشور ساخته می‌شود

حجتی درباره پرداخت کمک‌های بلاعوض هم اظهارداشت: به ازای هر هکتار اراضی زراعی خسارت دیده 20 میلیون ریال، به ازای هر هکتار اراضی باغی خسارت دیده 50 میلیون ریال، به ازای هر راس دام سبک تلف شده 5 میلیون ریال و به ازای هر راس دام سنگین تلف شده 30 میلیون ریال پرداخت می‌شود.

وی درباره پرداخت تسهیلات بانکی کم بهره برای احیاء هم اظهار کرد:  برای احیای اراضی زراعی و باغی به ازای هر هکتار 50 میلیون ریال، برای احیا و بازسازی هر سالن 10 هزار قطعه‌ای مرغداری 200 میلیون ریال و برای احیا و بازسازی هر واحد آبزی پروری 200 میلیون ریال پرداخت می‌شود.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: همچنین یک‌‎هزار میلیارد ریال اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای برای استان گلستان و 500 میلیارد ریال برای استان مازندران تامین شد.

انتهای پیام/

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۹۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سرپرست فرمانداری مهریز گفت:بر اثر بارش‌های اخیر و جاری شدن سیلاب نه منزل سطح شهر و مناطق روستایی دچار خسارت شدند.


احمد آخوندی افزود: خسارت وارده به منازل بالای پنجاه درصد بوده که بررسی و اقدام لازم صورت گرفته است.


فرمانده حوزه علی بن ابطالب (ع) مهریز گفت: گروه‌هایی که به صورت خودجوش برای کمک به شهروندان مهریزی آماده به خدمت بودند، گروه‌های جهادی بودند که با هماهنگی‌های صورت گرفته در راستای تخلیه سیلاب، رفع گل و لای خانه‌های درگیر سیل اقدامات موثری را انجام دادند.


دهقانیزاده افزود: در قالب سه گروه جهادی حدود سی نفر از بسیجیان و جهادگران چای کار بودند و کمک کردند.

دیگر خبرها

  • سیلاب وارد بخش سنگان شهرستان خواف شد
  • اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان به راه‌های عشایری خسارت دیده از سیل در کهگیلویه و بویراحمد
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل
  • سیلاب به زیرساخت‌های آب شهرستان زیرکوه خسارت وارد کرد
  • سیلاب هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به آزادشهر و رامیان خسارت زد
  • باران سیل‌آسای زواره خشت‌های شهر را با خود برد
  • اعتبارات جبران خسارت‌های سیلاب ۹۸ در حوزه راه پرداخت نشده است
  • سیل ۱۱۰ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد
  • خسارت ۱۴۵ میلیارد تومانی بارندگی به کشاورزی خراسان جنوبی
  • خسارت ۶۸۰ میلیارد تومانی بارندگی درخراسان جنوبی