Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@08:47:13 GMT

فرماندار: اوضاع در گُمیشان تحت کنترل است

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۹۹۰۳

فرماندار: اوضاع در گُمیشان تحت کنترل است

گرگان - ایرنا - فرماندار گمیشان در شمال غرب استان گلستان گفت که باوجود جاری شدن سیل و آبگرفتگی خیابانها و معابر عمومی شهر و روستاهای این شهرستان؛ اوضاع تحت کنترل است.

امیر شیر توماج شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: با بُرش بخشی از جاده شهر گُمیش تپه به اینچه برون مسیر سیلاب به سوی خارج شهر هدایت شده و بخش زیادی از روان آبها تخلیه یا هدایت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تصریح بر اینکه اوضاع در گمیشان تحت کنترل است، گفت: با وجود حرکت بخشی از سیلاب سر ریز شده از طغیان گرگان رود و دیگر روان آب های هدایت شده از روستاهای شرقی گمیشان به سوی شهر گُمیش تپه (مرکز شهرستان)، خطری شهر را تهدید نمی کند.
توماج افزود: حجم سیلاب در مسیر شهر گمیش تپه به حدی است که امکان آب گرفتگی برخی واحد های مسکونی و وارد شدن آسیب جزیی به بخشی از زیر ساخت ها محتمل است.
فرماندار از مردم گمیشان خواست به هشدارهای صادره از سوی ستاد مدیریت بحران توجه بیشتری داشته و هوشیاری لازم در کنار واکنش بهنگام در مواجهه با حادثه را داشته باشند.
توماج به اهالی گمیشان اطمینان داد که دستگاههای اجرایی در خدمت به مردم و امدادرسانی شبانه روزی پای کار هستند و اوضاع با کمترین آسیب کنترل و مدیریت خواهد شد.
گُمیشان با افزون بر 80 هزار نفر جمعیت در شمال غرب استان گلستان واقع بوده و بیشتر ساکنان آن را هموطنان ترکمن اهل سنت تشکیل می دهند.
7333/2729

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سيلاب گميشان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۹۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملتهب شدن اوضاع کرانه باختری با حمله نظامیان صهیونیست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، نظامیان صهیونیست بامداد امروز برای چندمین بار پیاپی به اردوگاه نورشمس در کرانه باختری حمله کردند.

نظامیان صهیونیست با حمله به منطقه الشیوخ واقع در شمال الخلیل ۲ برادر فلسطینی را بازداشت کردند. اسامه حلاوه اسیر فلسطینی که به تازگی آزاد شده نیز در جریان حمله عناصر صهیونیست به منطقه جدید نابلس مجدداً بازداشت شد.

منابع محلی نیز اعلام کردند که نیروهای ویژه ارتش اشغالگر قدس به اردوگاه الامعری واقع در جنوب شهر البیره یورش بردند.

روز گذشته نیز نظامیان صهیونیست به صورت گسترده به شهر طولکرم واقع در کرانه باختری حمله کرده و با بولدوزرهای خود خیابان‌های این شهر را تخریب کردند.

در جریان حمله عناصر متجاوز به شهر طولکرم برق این منطقه به صورت گسترده قطع شده بود.

نیروهای مقاومت فلسطین نیز در این میان برای مقابله با تجاوز نظامیان صهیونیست وارد صحنه نبرد شده و با بمب‌های دست ساز تجهیزات این عناصر را در اردوگاه نور شمس واقع در طولکرم هدف قرار دادند.

کد خبر 6100025

دیگر خبرها

  • ملتهب شدن اوضاع کرانه باختری با حمله نظامیان صهیونیست
  • اوضاع آب کدام استان‌ها خوب نیست؟ 
  • نیمار پس از کمک به سیل‌زدگان برزیل: دعا می‌کنم اوضاع به حالت عادی برگردد
  • سیلاب پاکدشت در مسیل رودخانه هدایت شد / خسارت به اراضی کشاورزی در 3 روستا
  • سیلاب پاکدشت در مسیل رودخانه هدایت شد
  • واکنش دولت غزه به حمله زمینی رژیم صهیونیستی به رفح
  • ۳۰ میلیون مترمکعب روان آب در سازه‌های آبخیزداری بوشهر استحصال شد
  • اجرای طرح آبخیزداری موجب مهار سیلاب شد
  • ریموت کنترل جرثقیل و کاربرد آن
  • نجات ۴۳ هزار زن باردار در مناطق درگیر سیل بلوچستان