Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@23:35:55 GMT

فن دایک برای بهترین شدن باید جام ببرد

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۹۹۷۲

فن دایک برای بهترین شدن باید جام ببرد

ماریو ملچیوت، ملی پوش سابق هلندی، معتقد است ویرژیل فن دایک، مدافع لیورپول، برای تبدیل شدن به یکی از بهترین مدافعان تاریخ، باید چند جام به کارنامه اش اضافه کند.

به گزارش "ورزش سه"، فن دایک که در ژانویه سال گذشته از ساوتهمپتون به لیورپول پیوست، در یک سال گذشته پیشرفت قابل توجهی داشت و اکنون بسیاری او را بهترین مدافع میانی دنیا می دانند اما او تنها سه قهرمانی در لیگ اسکاتلند با سلتیک و یک جام حذفی این کشور را در کارنامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملچیوت اعتقاد دارد اگر فن دایک بخواهد به عنوان یکی از بهترین مدافعان میانی تاریخ شناخته شود، باید چند قهرمانی دیگر به دست بیاورد.

او به خبرنگاران گفت:" اکنون برای او خیلی مهم است که در تیمی حضور دارد که می تواند به جام برسد زیرا می تواند او را به جایی برساند که در بین بهترین ها قرار بگیرد.

 

 

 

 در نهایت، تنها در صورتی می توانید یک مدافع بزرگ باشید که جام به دست آورده باشید؛ در این صورت مانند یکی از بهترین ها هستید و جام های بزرگی برده اید. به همین دلیل است که فکر می کنم او همه پتانسیل لازم را دارد و او در کنار مربی ای است که او را دوست دارد و طوری که او باید بازی کند، از او بازی می گیرد.

بله، او نیاز به جام دارد زیرا به همین دلیل است که بازی می کند. اگر او چیز دیگری بگوید، برای من بسیار عجیب خواهد بود. نمی توانم تصور کنم بازیکنی مانند او، نخواهد در دوران حرفه ای اش به جام برسد."

ویرجیل فن دایک لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ویرجیل فن دایک لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۹۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در چارچوب مسابقه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میزبان پرسپولیس است و آنها نیز مانند سرخ‌ها به دلیل مصدومیت تیم کاملی در اختیار ندارند.

ابوالفضل سلیمانی، مدافع سابق پرسپولیس که در این فصل به آلومینیوم اراک پیوسته، به دلیل شکستگی بینی در بازی قبلی برابر ذوب‌آهن، نمی‌تواند مقابل سرخ‌ها به میدان برود.

همچنین مرتضی تبریزی و اسماعیل شریفات نیز همچنان مصدوم هستند تا آلومینیوم مثل بازی‌های گذشته حداقل سه غایب داشته باشد.

دیگر خبرها

  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • کلوپ: ناامیدی بی‌سابقه‌ای را تجربه کردم؛ با آن بازی برابر اورتون نباید هم قهرمان شویم
  • مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • پاسخ وین رونی به گلایه فن دایک: این بخشی از شغل شماست
  • علاقه جدی لیورپول به ویلیان پاچو
  • ویرجیل فن دایک: اسلوت برای جانشینی کلوپ گزینه مناسبی است
  • هشدار مهم سردار رادان به رؤسای پلیس درباره توقیف خودروها
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • توصیه سان به لیورپول: صلاح پیر شده، بفروشیدش!