Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@14:58:21 GMT

اورژانس بوشهر ۸۸۵ مأموریت انجام داده است

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۹۹۷۳

اورژانس بوشهر ۸۸۵ مأموریت انجام داده است

رئیس سازمان اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر گفت: در ایام نوروز ۳۵۰ نیروی اورژانس در ۵۳ پایگاه امدادی شامل ۱۹ پایگاه شهری، ۳۳ پایگاه جاده‌ای، یک پایگاه اورژانس هوایی و ۱۰ ایستگاه سلامت نوروزی مستقر شده و در حال خدمت‌رسانی به همشهریان و مسافران نوروزی هستند.

به گزارش ایسنا، عبدالرحیم دادجو با اشاره به اجرای طرح سلامت نوروزی اظهار داشت: این طرح از ۲۵ اسفند ۹۷ شروع شده و تا ۱۷ فروردین جاری ادامه خواهد داشت که از زمان آغاز اجرای این طرح تا سوم فروردین ۹۸، تعداد ۸۸۵ مأموریت ترافیکی و غیرترافیکی انجام شده و از این آمار ۲۳۴ مأموریت مربوط به حوادث ترافیکی و ۶۵۱ مورد حوادث غیرترافیکی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نیروهای امدادی در این مأموریت‌ها به ۸۸۹ مصدوم امدادرسانی کردند که ۳۵۰ تن از آن‌ها در محل درمان و ۵۳۹ تن نیز به بیمارستان‌ها انتقال یافتند.

رئیس سازمان اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر ادامه داد: در این مدت ۱۷ مورد فوتی به اورژانس اعلام شده که سه مورد آن‌ها مربوط به حوادث ترافیکی و ۱۴ مورد نیز غیرترافیکی بوده است.

عبدالرحیم دادجو خاطرنشان کرد: طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده تمام مأموریت‌ها با اولویت رسیدن سریع آمبولانس‌ها بر سر صحنه، درمان سریع در محل و رساندن مصدومان به مراکز درمانی با دقت انجام می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اورژانس بوشهر طرح سلامت نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۹۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی و بهسازی بلوار شهید دشتی در دست انجام است

شهردار شهر حمیدیا گفت: طرح ساماندهی بلوار شهید دشتی قرار است در چهار مرحله اجرا شود که مرحله اول آن از اواخر سال گذشته آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شهرداری حمیدیا، علیمراد الله‌وردی اظهار کرد: بلوار شهید حاج حسن دشتی در شهر حمیدیا قرار دارد که یکی از ورودی‌های شهر یزد به شمار می‌رود و طرح ساماندهی بلوار شهید دشتی قرار است در چهار مرحله اجرا شود که مرحله اول آن از، اواخر سال گذشته آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از معضلاتی که بلوار شهید دشتی دارد، بار ترافیکی آن است، افزود: چهارراه امیرالمومنین (ع) یکی از نقاطی است که طرح آن تهیه و پس از اختصاص بودجه به آن، این چهار راه به تقاطع غیر همسطح تبدیل خواهد شد.

شهردار حمیدیا با بیان اینکه اولین بریدگی بلوار شهید دشتی بار ترافیکی زیادی را به دنبال دارد، گفت: به‌زودی این بریدگی حذف و دوربرگردان مناسب و استانداردی حوالی بوستان ناجی ایجاد خواهد شد.

الله وردی ادامه داد: البته در راستای کاهش بار ترافیکی در این بلوار نیز تقاطع غیر هم سطحی دیده شده که بلوار جهاد را به پل خلیج فارس و بلوار مدرس متصل می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: احداث مخزن هیدرولیکی ۱۵۰۰ متر مکعبی ذخیره آب در رودخانه عباسی بلوار شهید دشتی هم از جمله طرح‌هایی است که روان آب‌های این شهر را به زمین‌های کشاورزی منتقل می‌کند.

کد خبر 750941

دیگر خبرها

  • یک هفته با ۶۲ کشته | مصدومیت ۱۳۱۷ نفر در تصادفات ۷ روز اخیر
  • ۱۳۱۷مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت در کشور
  • ساماندهی و بهسازی بلوار شهید دشتی در دست انجام است
  • ثبت ۱۵ هزار و ۹۴۹ ماموریت اورژانسی در هفته گذشته
  • حوادث هفته گذشته کشور ۱۶۹ کشته و ۳۰۰۰ مصدوم داشت
  • تعداد پایگاه‌های امداد دریایی در استان بوشهر باید افزایش یابد
  • نیاز مبرم به تأسیس ۵ پایگاه امداد دریایی در بوشهر
  • انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان
  • ۸۴ فقره تصادف طی۴۸ساعت گذشته در استان/۱۷۴نفر مصدوم شدند
  • ۱۰ مصدو بر اثر برخورد ۲ سواری در جاده جنگل گلستان