Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@09:11:26 GMT

 محورهای جنوب کرمان بارانی اما باز است

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۰۰۲۴

 محورهای جنوب کرمان بارانی اما باز است

مسعود جمیلی، گفت: بارش باران از شب گذشته در شهرستان های جنوبی کرمان آغاز شده و با شدت و ضعف ادامه دارد و با توجه به حضور راهداران در محورهای ارتباطی و فعال بودن گشت های نوروزی تمامی محورها باز و تردد در کلیه محورها روان است

« مسعود جمیلی» مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای جنوب کرمان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با بیان این مطلب که بارش باران از شب گذشته در شهرستان های جنوبی کرمان آغاز شده و همچنان با شدت و ضعف ادامه دارد، گفت: با توجه به حضور راهداران در محورهای ارتباطی و فعال بودن گشت های نوروزی تمامی محورها باز و تردد در کلیه محورها روان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود جمیلی، ابراز داشت: بارش باران در شهرستان فاریاب سبب شن گرفتگی دهانه چند دستگاه پل کوچک شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان، اضافه کرد: دست بردن در بالا دست جاده های ارتباطی و هدایت چند برابر ظرفیت پل ها در زمان بارندگی سبب بروز مشکل و ایجاد خطر برای این پل ها می کند که علاوه بر فشار وارده سیلاب بر دهانه پل ها به تأسیسات زیر بنایی محورها هم خسارت وارد می کند.

وی، بیان داشت: هر ساله در برنامه زمان بندی شده و تخصیص اعتبار، دهانه کلیه پل ها، محل عبور آب و سیلاب بازگشایی و در اصطلاح راهداری عملیات تنقیه پل ها انجام می شود تا در زمان بارندگی و سیلاب ها حجم سیلاب از زیر پل ها به راحتی عبور و به آیینه و تأسیسات پل ها خسارت  وارد نکند.

جمیلی، اظهار کرد: عملیات نگهداری پل ها شامل رادیه برید و درواسیون قبل از فصل بارندگی انجام شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان، اضافه کرد: در بارندگی روز گذشته با توجه به حجم عملیات راهداری صورت گرفته در شهرستان ها در نگهداری پل ها حجم خسارت‌های وارده بسیار کم گزارش شده است.

وی، به فرو نشست زمین در چند روستای فاریاب و در حاشیه محورهای ارتباطی، اشاره کرد و ابراز داشت: گذر فرو نشست ها از عرض جاده  در سه محل سبب خسارت به بستر راه شده است که با حضور به موقع راهداران محل های تخریب شده توسط علایم راهداری آشکار سازی شده است و ترمیم سطحی برای تردد انجام شده است.
جمیلی، اظهار کرد: در محل های تخریب شده در اثر رانش زمین عملیات ترمیم جاده با فروکش کردن بارندگی به زودی آغاز خواهد شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان، ضمن هشدار، گفت: رانندگانی که در محورهای ارتباطی جنوب استان تردد می کنند با توجه به لغزندگی جاده ها حتما سرعت مطمئنه را رعایت و از سبقت های غیر مجاز به ویژه در جاده های روستایی که به نظر کم تردد هستند، جدا اجتناب کنند.
وی، ابراز داشت: 185نفر راهدار و 145دستگاه راهداری در محورهای جنوب استان و 7 راهدارخانه در حال آماده باش هستند. 
جمیلی، بیان داشت: مرکز مدیریت راه ها با شماره تماس 141 آماده دریافت گزارش های تخریب محورها و اطلاع رسانی از وضعیت جوی جاده ها برای مسافران و رانندگان است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان، در پایان ضمن درخواست از رانندگان، گفت: رعایت نکات ایمنی در سفر به ویژه در ایام نوروز خاطره خوبی را برای همه رقم خواهد زد.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: خسارت سیل خبرگزاری شبستان سیل بارندگی و سیلاب خسارات سیل گلستان گلستان مراسم اعتکاف اعتکاف استان بوشهر بارش باران در جنوب کرمان تردد بارش باران جنوب کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۰۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با اشاره به اینکه سال گذشته از ۲۵ نقطه پرتصادف شناسایی شده در استان اصفهان، ۱۸ نقطه رفع خطر شده است، گفت: مطالعه رفع خطر هفت نقطه باقیمانده در دستور کار قرار گرفته و در منطقه کوی راه حق (بین سپاهان شهر و بهارستان اصفهان) به مرحله اجرادرآمده است.
فرزاد دادخواه افزود: برای رفع خطر این نقاط پرحادثه در استان اصفهان،۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است و پیش بینی می‌شود تا پاییز امسال اجرایی شود.
وی اضافه کرد: از ۱۰۹ نقطه پرتصادف شناسایی شده قبلی هم در جاده‌های استان اصفهان،۵۵ درصد نقاط رفع شده و بقیه نقاط هم مراحل روند اجرایی شان در دست اقدام است.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان افزود: احداث زیرگذر، ارتقا ایمنی نقاطی که به عنوان تقاطع بوده یا نقص هندسی داشته از جمله اقدامات برای رفع نقاط پرحادثه در استان اصفهان است.
روزانه بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار خودرو در جاده‌های استان اصفهان تردد می‌کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان/دمای هوا کاهش می‌یابد
  • اصلاح ۷ نقطه پرتصادف در سیستان و بلوچستان
  • عملیات انفجار محور دولت‌آباد - بحرآسمان را مسدود کرد
  • آسفالت بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای ۵ استان/ تهران آخر هفته بارانی می‌شود
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان
  • ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه