Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید مهران رفیعی رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان امیدیه با اشاره به پیش بینی های هواشناسی در خصوص ورود سامانه بارشی جدید به استان خوزستان، گفت: آغاز این بارش ها امروز است و تا اوایل روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت، در این رابطه از شهروندان و مهمانان نوروزی درخواست می شود تا هشدارهای ستاد مدیریت بحران را جدی بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی این مدت افزایش ابر، رگبارباران، رعدوبرق، وزش یاد قابل ملاحظه تا شدید به همراه تندباد لحظه ای به ویژه در روز دوشنبه و احتمال تگرگ در استان مورد انتظار است که آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها را در پی خواهد داشت و از عموم مردم شهرستان و مسافرین نوروزی درخواست می شود تا از تردد غیر ضروری در مسیرهای کوهستانی و اسکان در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها جدا خودداری نمایند.

رفیعی با اعلام آمادگی کامل دهیاران ، شوراهای اسلامی بخش مرکزی و جایزان، بیان کرد: در این راستا نیز اطلاع رسانی های مربوطه جهت تمهیدات لازم به دامداران و کشاورزان نیز صورت گرفته است. از مدیران دستگاه های خدمات رسان و اجرائی شهرستان امیدیه نیز درخواست می شود که در محل خدمت خود حضور داشته و از منطقه خارج نشوند تا در مواقع اضطرای اقدامات لازم انجام شود.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان امیدیه  اظهار داشت: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته از حجم بارش ها به ویژه در حوزه های آبریز سدها تمهیدات لازم، جهت کاهش خسارات احتمالی در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است که بخشی از رودخانه های زهره و مارون در محدوده جغرافیایی شهرستان امیدیه قرار دارند و کانال شهید رجایی در بخش مرکزی و سد انحرافی هادی خانی نیز در بخش جایزان این شهرستان است.

انتهای پیام/ ن

وقوع سیلاب احتمالی در امیدیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۰۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه

به گزارش خبرنگار مهر، با دستور فرماندار و رئیس ستاد بحران شهرستان زرند به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید در روز چهارشنبه، کلیه مدارس این شهرستان تعطیل می‌باشد.

فرماندار زرند از شهروندان خواست در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری نمایند.

رئیس ستاد بحران شهرستان از اعلام آمادگی کلیه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای خدمات رسان در شهرستان خبر داد.

کد خبر 6087048

دیگر خبرها

  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • ضرورت تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات اطفای حریق در ایلام
  • هشدار زرد هواشناسی مدیریت بحران اصفهان را به حال آماده باش درآورد
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در آستانه برگزاری کنکور در جیرفت
  • مدارس یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • سیل ۱۱۰ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد