Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- معاون توسعه مديريت و منابع بنياد شهيد و امور ايثارگران از تشکيل ستاد رسيدگي و پيگيري جبران خسارت حادثه ديدگان شاهد و ايثارگر مناطق سيل‌زده استان‌هاي گلستان و مازندران خبر داد.
به گزارش آريا به نقل از  «ايثار» سيد منصور ميرمرادي با اشاره به دستور رييس بنياد براي رسيدگي به حادثه ديدگان شاهد و ايثارگر مناطق سيل‌زده استان‌هاي گلستان و مازندران گفت: پس از تشکيل ستاد رسيدگي به حادثه ديدگان شاهد و ايثارگر مقرر شده است تا ساعاتي ديگر و پس از بررسي‌هاي ميداني آمار اوليه خسارت ديدگان شاهد و ايثارگر مناطق سيل‌زده به ستاد مذکور ارائه شده و اقدامات لازم براي رسيدگي به اين عزيزان ادامه يابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه تمهيدات لازم براي جبران خسارت‌هاي وارده به ايثارگران انديشيده شده است گفت: عزيزان ايثارگر تحت پوشش بيمه‌هاي حوادث غيرمترقبه قرار دارند و خسارات وارده به اين عزيزان پس از ارزيابي توسط شرکت بيمه‌گر تا سقف 350 ميليون ريال قابل پرداخت خواهد بود و بنياد شهيد و امور ايثارگران پرداخت خسارات وارده را پيگيري خواهد کرد.
معاون توسعه مديريت و منابع بنياد ادامه داد: از ساعات اوليه بروز حادثه در استان‌هاي مازندران و گلستان مديران کل بنياد در اين استان‌ها در منطقه حضور داشته و به صورت مستمر در حال ديدار با خانواده معظم شهدا و ايثارگران اين مناطق هستند ضمن اينکه ادارات بنياد شهيد و امور ايثارگران مناطق سيل‌زده نيز مشغول خدمات رساني به عزيزان شاهد و ايثارگر آسيب‌ديده هستند و اميدواريم در کوتاه‌ترين مدت، مشکلات پيش آمده براي خانواده معظم شهدا و ايثارگران و عموم هموطنان عزيز در اين مناطق مرتفع شود

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بنياد شهيد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۰۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، بارش'باران و وقوع سیل در شرق استان کرمان بویژه شهرستان بم خسارت زیادی به مردم منطقه وارد کرده است جهاد گران بسیجی در حال امداد رسانی و کمک به سیل زدگان هستند .
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم‌گفت : بارش باران و سیل در شرق استان شهرستان بم باعث آب گرفتگی منازل و خسارت به مردم شده است و تعداد ۳۰ گروه جهادی با بیش از ۳۰۰نفر از بسیجیان ۳ روز  است که در حال امداد رسانی و کمک به مردم منطقه سیل زده شهرستان بم هستند .
سرهنگ دهقانیان گفت سیل در بم به کشاورزان و منازل مسکونی قنوات باغات کشاورزی راهای روستایی خسارت زیادی وارد کرده است دستگاه‌های اجرایی در حال برآورد خسارت در منطقه هستند .

فرمانده ناحیه بسیج سپاه بم گفت : گروه‌های جهادی در حال لایه روبی سیل از منازل و شستشوی لوازم مردم و تخلیه گل  آب از منازل هستند کار امداد رسانی بسیجیان کمک‌به مردم ادامه دارد .

دیگر خبرها

  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • واگذاری زمین به خانوار‌های ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی واگذار شد
  • واگذاری زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی
  • واگذاری زمین به خانوارهای ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان غربی
  • نیاز به ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های پیشگیری از سیل در اصفهان