Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@18:38:45 GMT

صحنه زننده‌ای که پسر جوان در خیابان رقم زد! +فیلم

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۱۱۲۱

صحنه زننده‌ای که پسر جوان در خیابان رقم زد! +فیلم

‍‍‍‍‍‍

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است عمل زشت یک پسر جوان انگلیسی را در یکی از خیابان‌های این کشور به تصویر می‌کشد. این ویدئو که توسط یکی از شاهدان عینی و با کمک تلفن همراه تهیه شده است این پسر جوان را در حال ضرب و شتم یک مرد سالخورده نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظاهرا این درگیری فیزیکی پس از آن رخ داد که بین این پسر جوان که هویتش مشخص نشده است با مرد سالخورده بر سر جای پارک خودور در خیابان درگیری لفظی بوجود آمد. در ویدئوی منتشر شده مرد سالخورده در حالی که روی کف خیابان افتاده است این مرد جوان که روی او نشسته است بصورت پیاپی با مشت به سر و صورت او می‌کوبد. این اتفاق در یکی از خیابان‌های منطقه "یورک شر غربی" انگلیس رخ داد.

این ویدئو که ابتدا در یکی از صفحات فیسبوک به اشتراک گذاشته شد با واکنش کاربران نیز همراه بود. بسیاری از کاربران با درج کامنت‌هایی عمل زشت مرد جوان در اهانت و ضرب و شتم یک مرد سالخورده را مورد نکوهش قرار دادند و آن را شرم‌آور خواندند. یکی از کاربران فیسبوک با نام لارا ویتلستون" در کامنتی نوشت: " شرم آور است. این مرد جوان باید از خودش خجالت بکشد که بدین صورت یک مرد سالخورده را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد. امیدوارم پلیس این جوان گستاخ را شناسایی و دستگیر کند. "

همچنین کاربر دیگری با نام "اندی وایت" در کامنت دیگری نوشت: " نیازی نیست با خشم برخورد کرد و مورد ضرب و شتم قرار داد کسی را که به اندازه کافی پیر و ناتوان شده که پدربزرگ خطاب شود. "

در حالی که مشخص نیست که هنگام درگیری لفظی مرد جوان با مرد سالخورده چه اتفاقی رخ داده است اما بسیاری از کاربران اقدام ناپسند مرد جوان در اهانت و کتک زدن یک فرد سالخورده را محکوم کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

کتک زدن مرد سالخورده توسط راننده جوان بخاطر جای پارک!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انگلیس وحشتناک ترین ها درگیری خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۱۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زننده گل ۴۰متری به بیرانوند نیمکت‌نشین شد

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در بهمن ماه سال گذشته و در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر موفق شد پرسپولیس را با یک گل در اراک شکست دهد.

در آن بازی امیر نوری گلی فوق‌العاده‌ و از راه دور به علیرضا بیرانوند زد که می‌تواند یکی از زیباترین گل‌های فصل باشد.

حالا در تقابل دوباره دو تیم در جام حذفی، در روزی که علیرضا بیرانوند به علت مصدومیت غایب است، امیر نوری نیز نیمکت‌نشین شده و جای خود را در ترکیب اصلی به بهروز نوروزی‌فرد داده است.

امیر نوری احتمالا در نیمه دوم با نظر مجتبی حسینی به زمین خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • عملیات نجات نفس‌گیر در سیل عربستان؛ مهارت این جوان ستودنی است! | فیلم
  • عاقبت رؤیافروشی؛ واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی
  • تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو
  • مرگ موتورسوار در کورس با پراید
  • مرگ موتورسوار در کورس با پراید/ فوت عابر پیاده در پی فرار راننده مقصر
  • مرگ ۲ تن در ۲ تصادف رانندگی به فاصله ۱۰ دقیقه در پایتخت
  • انگیزه عجیب مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • نفرت از زنان انگیزه مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • زننده گل ۴۰متری به بیرانوند نیمکت‌نشین شد
  • غیرتی که در خون غلتید