Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، اقبال عباسی شامگاه شنبه در سومین روز از تعطیلات نوروزی در بازدید از روند فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان کوهرنگ تاکید کرد: در کنار پیست اسکی کوهرنگ باید زیرساخت ها و واحدهای خدمات رسان مورد نیاز پیش بینی، احداث و راه اندازی شود.
وی تصریح کرد: مدیریت ارشد چهارمحال و بختیاری برای تحقق این هدف نیز از محل اعتبارات سال 1398 مبلغی را اختصاص می دهد، البته بهره مندی از توان بالای بخش خصوصی در تسریع روند اجرایی این اقدامات تاثیرگذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا، پیست اسکی کوهرنگ از اسفندماه سال گذشته با بارش یک متری برف در شهر چلگرد پس از سالها تعطیلی، مجدد فعال شد، این پیست به عنوان یکی از 10 پیست مهم کشور از سال 89 به دلیل خشکسالی های بلند مدت و کاهش برف به صورت موردی فعال می شد و در برخی سالها نیز هیچ فعالیتی ورزشی به دلیل نبود برف نداشت.
پیست اسکی کوهرنگ با ارتفاع 700 متر و با دارا بودن 3 بالابر تله اسکی ظرفیت خدمات دهی به 150 اسکی باز را در طول هفته دارد.
نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: سرمایه گذاری در حوزه گردشگری کوهرنگ باعث ایجاد تحول اقتصادی و توسعه ای در منطقه می شود.
علی کاظمی باباحیدری تاکید کرد: نمایندگام مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی برای جذب سرمایه گذارانی با هدف سرمایه گذاری در بخش های مختلف استان اقداماتی را انجام داده اند.
وی اظهار داشت: در این راستا ارتقای کمی و کیفی همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی مختلف برای صدور مجوز و پاسخ استعلام های سرمایه گذاری در چهارمحال و بختیاری ضرورت دارد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری نیز گفت: در طرح جامع گردشگری به ظرفیت مناطق مختلف این استان به ویژه شهرستان کوهرنگ توجه شده است.
مهرداد جوادی تصریح کرد: تصویب طرح جامع گردشگری دیمه در شورایعالی معماری و شهرسازی ایران می تواند در رونق سرمایه گذاری حوزه گردشگری شهرستان کوهرنگ نقش آفرین باشد.
وی افزود: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری تسهیلات مورد نیاز برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی مرتبط با طرح های این اداره کل را تامین و شریط سرمایه گذاری در استان را تسهیل می کند.
به گزارش ایرنا، 480 پایگاه در ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی چهارمحال و بختیاری به مسافران و گردشگران ورودی به این استان خدمات رسانی می کنند.
استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان سفر یک روزه خود به شهرستان های فارسان و کوهرنگ از کاخ قلعه تاریخی سردار اسعد بختیاری (فاتح مشروطه) در جونقان از توابع شهرستان فارسان دیدن کرد.
7362/6021
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 تعطیلات نوروزی مجلس شورای اسلامی مسافران نماینده مردم همکاری و تعامل 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۱۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج کریمی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، در خصوص عملکرد اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در دولت سیزدهم، اظهار کرد: اعتبار تخصیص یافته در این دولت به این مجموعه ۶۹۰ میلیارد تومان است.

وی در خصوص دریافت قیر رایگان جهت ایزوگام و آسفالت مدارس در چهارمحال و بختیاری، افزود: تاکنون ۴۲ میلیارد تومان اعتبار جهت این کار به استان اختصاص داده شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با اشاره به ۶۶ فضای آموزشی و ورزشی که توسط این اداره‌کل تکمیل و تحویل شده است، ادامه داد: پروژه‌های آموزشی در قالب ۲۲۵ باب کلاس درس هستند.

کریمی عنوان کرد: پروژه‌های آموزشی و ورزشی که توسط اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری تحویل شده است ۲۹ هزار و ۲۰۰ مترمربع زیربنا دارد و اعتبار هزینه شده برای آن بالغ بر ۳۷۵ میلیارد تومان است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین اعتباری بالغ بر ۹۵ میلیارد تومان جهت خرید تجهیزات مورد نیاز مدارس در چهارمحال و بختیاری، هزینه شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: تعداد ۱۰۰ پروژه با ۳۶۰ کلاس درس و ۷۸ هزار مترمربع زیربنا در این استان در دست اجرا است، برای ساخت این واحدها تا کنون ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه شده و حدود ۶۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آن‌ها نیاز است.

کریمی بیان کرد: همچنین ۱۱۰ پروژه با ۷۸۰ کلاس درس با اعتبار هزینه شده ۶۰ میلیارد تومان استانداردسازی گرمایشی شده است.

کد خبر 6088312

دیگر خبرها

  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است
  • تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آسمان نمای دیجیتال
  • سرفصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • سر فصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام