Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@00:01:24 GMT

شفر: علاقه بسیاری به چلوکباب دارم

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۱۵۱۴

شفر: علاقه بسیاری به چلوکباب دارم

وینفرد شفر در گفتگویی نوروزی با باشگاه خبرنگاران گفت: در دوران حضورم در ایران هنگام عید دیدم که مردم ایرانی شور و شوق زیادی دارند و در خیابان ها به خرید می پردازند.

او ادامه داد: خیابان ها هنگام سال تحویل بسیار شلوغ و ایرانی ها بسیار خونگرم و خوب هستند.

سرمربی آلمانی استقلال بیان کرد: مردم برای شب عید گل می خرند، همیشه هنگام سال تحویل ایرانی ها نزد خانواده ام می روم‌ و در کنار فرزندان و همسرم هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال استقال پس از تمجید از غذا های ایرانی گفت: علاقه بسیاری به چلوکباب دارم.

شفر درباره دربی ۸۹ در فروردین ماه افزود: در ۳ دربی حضور داشتم که حاصل آن یک باخت، یک برد و یک مساوی بوده است. می دانم این بازی برای هواداران بسیار مهم است و همه بچه ها تلاش می کنند که دل هواداران را با برد خوشحال کنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: البته نتیجه دربی قهرمانی را مشخص نمی کند ولی بچه های ما با روحیه خوبی که دارند تلاش می کنند دل هواداران را شاد کنند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۱۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد یک سال و نیمه فولاد با ویسی ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان که حالا در بین چهار کاندیدای سقوط به لیگ دسته اول کشور قرار گرفته و البته از میان فولاد، نساجی، استقلال خوزستان و صنعت نفت قرار است دو تیم سقوط کنند که شرایط جدولی و نتایج به گونه‌ای است که خوزستانی‌ها وضعیت بغرنجی داشته باشند. مردم این استان این خطر را پذیرفتند که احتمال دارد که حداقل یکی از دو تیم ناکام در این فصل، خوزستانی باشد و از طرفی هواداران فولاد خوزستان از حالا نگران فصل بعد هستند.
عبدالله ویسی این روزها به عنوان سرمربی فولاد مشغول فعالیت است و بهرام رضاییان مدیرعامل این باشگاه خوزستانی، در گفت‌وگو با خبرنگاران نسبت به وضعیت قراردادی این سرمربی شرح وضعیت داد: ما با آقای ویسی هستیم و قرارداد یک فصل و نیم است. به شرط حیات تلاش می‌کنیم تا با یک هم افزایی خوب جلو برویم. انسان‌ها باید از اتفاقاتی که پیش می‌آید درس بگیرند چون این تجربه است. اتفاقاتی که برای فولاد افتاده در شأن تیم ما نبوده و برگشت به عقب هیچ کمکی به ما نمی‌کند. ما باید این ۶ بازی باقی‌مانده را در کنار هواداران و مردم غیور خوزستان باشیم که نه تنها فولاد بلکه هر سه تیم نجات پیدا کنند!

وی افزود: قطعا قرارداد ما یک فصل و نیم اعتبار دارد و تلاش داریم برای فصل بعد جایگاهی در شأن فولاد کسب کنیم.

او درباره تغییرات احتمالی با توجه به وضعیت سخت فولاد توضیح داد: دلایل زیادی فولاد را به این روز انداخته. کارشناسان و مردم قطعا بهتر از من اطلاع دارید. الان ما دنبال راهکار و برون رفت از این شرایط هستیم تا بتوانیم در این ۶ بازی، امتیازات لازم را بگیریم و به حول قوه الهی و حمایت هواداران و تلاش بازیکنان، امتیازات لازم را بگیریم. من دغدغه خاصی ندارم و به آقای ویسی و بازیکنان خوبمان اعتقاد دارم. بازیکنان باتجربه ما وضعیت را درک کردند و مدیریت باشگاه در ۲-۳ روز اخیر جلساتی برگزار کرده تا قطعا حمایت لازم را از تیم ایجاد کند.

بهرام رضاییان در پاسخ به خبرنگاری که برکناری ایگناسیو مارتینز و احمد آل نعمه را از تصمیمات احساسی او دانست، گفت: احساسی که بعید می‌دانم و من از تصمیمم در خصوص مارتینز دفاع می‌کنم. اگر برگردیم به آن روز، شما به آرشیو خبرگزاری خودتان برگردید نظر کارشناسان را هم بخوانید متوجه می‌شوید. در خصوص برکناری احمد آل نعمه هم ایشان تا پیش از انتخاب سرمربی در کنار باشگاه بودند و به ما کمک کردند که ما هم الان خدمتشان هستیم. این تصور نباید ایجاد شود که ما ۴ سرمربی عوض کردیم. ما با آقای مارتینز به توافق نرسیدیم و عرف است که آقای آل نعمه تا زمان انتخاب سرمربی بعدی، در کنار ما باشد که زحمات زیادی کشید.

دیگر خبرها

  • آرنه اسلوت: دوست دارم سرمربی جدید لیورپول شوم؛ منتظر توافق دو باشگاه هستم
  • خوان لاپورتا: ژاوی همیشه به فکر منافع بارسلونا است؛ هواداران به ما اعتماد کنند
  • مطهری: این یک استارت دوباره است
  • (ویدئو) تجمع هواداران فلسطین هنگام استقبال صدراعظم آلمان از ریشی سوناک
  • قرارداد یک سال و نیمه فولاد با ویسی ادامه دارد
  • کنایه هاکان چالهان اوعلو به هواداران میلان بعد از فتح اسکودتو / عکس
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • استفانو پیولی بدترین سرمربی میلان در تاریخ دربی دلامادونینا؛ 10 باخت در 15 بازی
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم