Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@11:37:51 GMT

280 هزار نفر از بقاع متبرکه خمین بازدید کردند

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۱۷۳۳

280 هزار نفر از بقاع متبرکه خمین بازدید کردند

خمین - ایرنا - رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خمین گفت: 280 هزار نفر در سال گذشته از بقاع متبرکه این شهرستان بازدید کردند.

« محمد اسدی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 50 هزار نفر در ماه مبارک رمضان، 80 هزار نفر در محرم و صفر 30 هزار نفر در نوروز و 120 هزار نفر در سایر فصول از بقاع متبرکه شهرستان بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: بسیاری از مردم و عاشقان ولایت و امامت هرساله زمان سال تحویل ترجیح می‌دهند در فضا و مکان معنوی بقاع متبرکه باشند.
رئیس اوقاف وامورخیریه خمین اظهار داشت: طرح‌ آرامش بهاری و آیین تحویل سال جدید با حضور گسترده مردم شهرستان ومسافران نوروزی هر سال در بقاع متبرکه شاخص برگزار می شود.
اسدی با بیان اینکه طرح آرامش بهاری همزمان با سراسر کشور از 28 اسفند امسال تا 16 فروردین سال آینده برگزار می شود، گفت: امامزادگان ابوطالب (ع)، محمد(ع)، عبدالعلی (ع) روستای ریحان، خدیجه خاتون (ع) روستای حشمتیه و اهل بن علی (ع) روستای ورچه میزبان طرح آرامش بهاری هستند.
وی ادامه داد: برپایی خیمه های معرفت با غرفه های مشاوره مذهبی، ایستگاه نقاشی و محصولات فرهنگی ازجمله برنامه های این طرح است.
رئیس اوقاف وامورخیریه خمین افزود: پارسال سه مبلغ اعزامی و بومی برای ترویج برنامه‌ها و اهداف طرح آرامش بهاری به بقاع متبرکه این شهرستان اعزام و مسافران و زائران از فعالیت ‌های مبلغان بهره‌ مند شدند.
اسدی عنوان کرد: پیش بینی می شود امسال بیش از 40 هزار مسافر و زائر در امامزادگان این شهرستان حضور پیدا کنند و از ظرفیت معنوی این اماکن مقدس بهره مند می شوند.
شهرستان خمین با 105 هزار نفر جمعیت به عنوان زادگاه امام راحل دارای 26 امامزاده و بقاع متبرکه است.
9930/3075

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي اوقاف و امورخيريه خمين بقاع متبركه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۱۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عادل فردوسی‌پور پس از چند سال در صداوسیما

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 11 عادل فردوسی پور برای اولین بار پس از چند سال در صداوسیما برای مراسم یادبود مسعود اسکویی در مسجد بلال حضور یافت. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • سیب و زنجیره تولید وابسته به آن از ویژگی‌های منحصر به فرد سمیرم است
  • اخذ سند مالکیت امامزاده بی‌بی خدیجه خاتون(ع) شهرستان میبد
  • عادل فردوسی‌پور پس از چند سال در صداوسیما
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • فاز ۳ طرح نهضت ملی مسکن رزن عملیاتی می‌شود
  • بازدید بی‌سابقه گردشگران از باغ جهانی فین کاشان
  • بازدید بی‌سابقه گردشگران از باغ جهانی فین
  • اجرای فیبر نوری در سطح شهرستان زابل
  • تصاویر آخرالزمانی از آتش سوزی عظیم گیلان
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات