Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، با اعلام و پیش بینی سازمان هواشناسی کشور مبنی بر امکان وقوع سیل در ۶ استان دیگر، مسعود سلطانی فر (وزیر ورزش و جوانان) به مدیران کل ورزش و جوانان خوزستان، کرمانشاه، لرستان وچهارمحال، کهکیلویه بویراحمد وایلام دستور داد با بسیج همه امکانات، ضمن هماهنگی با ستاد‌های مدیریت بحران، کلیه مکان‌های ورزشی روباز و مسقف را در صورت وقوع سیل در اختیار مردم و مسافرین قرار داده و سازمان‌های مردم نهاد جوانان ان استان نیز، برای مقابله با سیل احتمالی آمادگی لازم را برای کمک به مردم داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان هواشناسی پیش بینی کرده است یک سامانه بسیار قدرتمند و فعال و جبهه هوای پرفشار و باران زا از غرب کشور، ظرف روز‌های آینده وارد می‌شود و احتمال وقوع سیل در استان‌های خوزستان، کرمانشاه، لرستان و چهارمحال، کهکیلویه بویراحمد وایلام وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

تاریخ انتخابات ۸ فدراسیون ورزشی مشخص شد

داورزنی: تغییراتی در اساسنامه کمیته ملی المپیک ایجاد شد

پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان به مناسبت فرا رسیدن نوروز ۹۸

انتهای پیام/

کمک رسانی وزارت ورزش به سیل زدگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۱۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز شنبه با توجه به بارندگی‌های سیل آسای روز گذشته و خسارت به زیرساخت‌ها و برخی منازل مسکونی روستای تختان در بخش سراب میمه نشست ستاد پیشگیری و هماهنگی و فرماندهی عملیات مدیریت بحران شهرستان دهلران با حضور مدیر کل مدیریت بحران استان، فرماندار ویژه دهلران و معاون عمرانی فرماندار، مدیر عامل شرکت توزیع برق استان، جانشین آبفای استان، بخشداران سراب میمه و زرین آباد، جمعی از مسئولان شهرستان و دو بخش زرین آباد و سراب میمه برگزار شد.

گزارش تکمیلی این نشست و بازدید میدانی ستاد پیشگیری و هماهنگی و فرماندهی عملیات مدیریت بحران شهرستان دهلران از روستای تختان در بخش سراب میمه به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 6096115

دیگر خبرها

  • تشکیل ستاد مدیریت بحران در سازمان امور عشایر
  • هشدار سیلابی شدن مسیل‌ها در تهران
  • هشدار مدیریت بحران برای تهرانی‌ها
  • ‍ نشست ستاد بحران ایلام برای روستای سیل‌زده «تختان» دهلران‌
  • آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده
  • خسارت سنگین بارش‌ها به بخش کشاورزی فارس
  • خسارت سنگین بارش‌ها به بخش کشاورزی استان فارس
  • ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد
  • بسیج تمامی امکانات برای رفع آبگرفتگی‌ها در دزفول
  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها