Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@02:25:42 GMT

بی احتیاطی مادر جوان کودکش را در معرض مرگ قرار داد! + فیلم

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۱۹۰۷

بی احتیاطی مادر جوان کودکش را در معرض مرگ قرار داد! + فیلم

‍‍‍‍‍‍

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، زن جوان استرالیایی که حین سوار شدن پسر خردسالش روی سقف خودرو با سرعت ۶۰ مایل بر ساعت (۹۶ کیلوکتر بر ساعت) اقدام به رانندگی کرده بود به پرداخت جریمه و منع از رانندگی محکوم شد.

ویدئویی که توسط دوربین‌های مدار بسته و همچنین تلفن‌های همراه تهیه شده بود " اریکا شادفورت" را در حالی که پسر ۴ ساله اش روی سقف خودرو قرار داشت به مدت ۲۰ دقیقه در حال رانندگی در یکی از خیابان‌های این کشور نشان می‌داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق در ماه ژانویه رخ داد و پلیس پس از دریافت تماس از سوی شهروندان با توقف خودروی اریکا او را  بازداشت کرد.

در حالی که رانندگان با زدن بوق‌های ممتد و بالا و پایین کردن چراغ‌های خودرو‌ها تلاش می‌کردند این زن سهل انگار را از این حادثه آگاه کنند او بی توجه در حال رانندگی با سرعتی زیاد در خیابان بود. بنا به گفته یکی از شاهدان عینی در یک صحنه نزدیک بود این پسر خردسال با از دست دادن تعادل خود به داخل خیابان پرتاب شود که بطور معجزه آسایی از سقوط از روی سقف خودرو گریخت. سرانجام اریکا با هشدار پلیس خودرو را متوقف کرد و پسر خردسالش را از روی سقف خودرو به پایین منتقل کرد. این در حالی بود که این زن جوان خود را مقصر اصلی وقوع این حادثه وحشتناک نمی‌دانست.

بنا به گفته پلیس در لحظه بازداشت سه کودک در خودرو بودند. دو کودک اریکا در حالی که کمربند بسته بودند  در صندلی عقب خودرو حضور داشتند و پسر او نیز روی سقف خودرو قرار داشت. اریکا روز گذشته در جلسه دادگاه به پرداخت ۱۲۰۰ دلار استرالیا (۶۴۶ یورو) و همچنین منع از رانندگی به مدت ۳ ماه محکوم شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

سوار شدن کودک بازیگوش روی سقف خودرو در خیابان

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استرالیا وحشتناک ترین ها رانندگی حوادث رانندگی استرالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۱۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با ده دقیقه شارژ ۳۲۰کیلومتر رانندگی کنید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پولستار، شرکت سوئدی زیر مجموعه‌ی ولوو، آزمایشی را با یک نمونه‌ی اولیه Polestar ۵ انجام داد و شاهد شارژ مجدد باتری آن از ۱۰ تا ۸۰ درصد تنها در ۱۰ دقیقه بود. این میزان شارژ معادل ۲۰۰ مایل (۳۲۰ کیلومتر) رانندگی است. پورشه تایکان با باتری ۱۰۵ کیلووات‌ساعتی این کار را در حدود ۱۸ دقیقه انجام می‌دهد.

براساس گزارش زومیت، در خودرو آزمایشی پولستار از باتری مخصوص شرکتی به نام StoreDot استفاده شد. ینس گروت، مهندس ارشد سیستم‌های باتری پولستار، می‌گوید: «این مدرکی است که نشان می‌دهد اکنون می‌توانیم با سرعت‌های بسیار بالا عملیات شارژ سریع را در یک خودرو استاندارد پیاده کنیم. ما به غیر از باتری، چیز جدیدی اضافه نکردیم. فقط باتری، پمپ خنک‌کننده‌ی اصلی و فن وجود داشت.»

پولستار اعلام نکرده است که آیا قصد دارد از باتری‌های StoreDot در محصولات آینده استفاده کند یا خیر، اما می‌گوید که این آزمایش، پیش‌نمایش «باتری نسل بعدی» را نشان می‌دهد و نتایج اولیه بسیار امیدوارکننده است.

انتظار می‌رود خودرو جدید Polestar ۵ تا سال ۲۰۲۵ با برد تخمینی ۶۰۰ کیلومتر فقط با یک بار شارژ و با قیمت پایه‌ی ۹۰٬۰۰۰ دلار، معرفی و عرضه شود.

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901678

دیگر خبرها

  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • با ده دقیقه شارژ ۳۲۰کیلومتر رانندگی کنید!
  • بی توجهی به جلوی راننده ۱۷ ساله جان عابر پیاده را گرفت
  • تصادف خودرو سوخت‌بر در خراسان جنوبی ۲ کشته داشت
  • آیا بازگرداندن نصف مبلغ خودرو به مشتریان صحت دارد؟
  • شرافتی: رانندگی مینی‌بوس در «نون‌خ۵» برای من چالش‌برانگیز بود
  • پرداخت قسطی خلافی خودرو ۱۴۰۳: رهایی از بار سنگین جرایم رانندگی
  • ◄ افزایش چند برابری جرائم رانندگی؛ تامین ایمنی یا کسب درآمد؟
  • ورود موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور در معابر
  • دوربین‌ های جدید راهنمایی رانندگی، داخل خودرو شما را می‌بینند (+عکس)