Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه ۴ با اشاره به اجرای بیش از ۱۰۰ طرح نوروزی در قالب ۷۰ موضوع گفت: جشنواره نوروزگاه در بوستان پلیس با برگزاری ده‌ها برنامه شاد فرهنگی، ورزشی، هنری، آموزشی و تفریحی از ۳ تا ۱۰ فروردین و از ساعت ۲۰ تا ۲۳ میزبان شهروندان است. ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ محمد محمددوست با اعلام این خبر اظهار کرد: شهروندان تهرانی و مهمانان نوروزی در نوروزگاه منطقه 4 می‌توانند از غرفه‌های مختلف شامل صنایع دستی، حجاب و عفاف، گردشگری و همچنین برنامه‌های استیج مانند نمایش‌های عروسکی، استند آپ کمدی، نمایش‌های آیینی، اجرای موسیقی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. استفاده کنند.

شهردار منطقه 4 تهران به  اجرای طرح پیاده راه فرهنگی در بوستان پلیس اشاره کرد و گفت: طرح پیاده راه فرهنگی به منظور ترغیب خانواده‌ها به ورزش‌های جمعی و بازی‌های خلاقانه گروهی در کنار برگزاری غرفه‌های سلامت و هنری و در مهمترین بخش پیاده‌روی دسته‌جمعی از 3 تا 10 فروردین از ساعت 15.30 تا 20 اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه پنج ایستگاه اطلاع‌رسانی در سطح منطقه راه‌اندازی شده است، افزود: این ایستگاه‌ها در بزرگراه شهید بابایی، باغ پرندگان، فرهنگسرای اشراق، فلکه دوم تهرانپارس و میدان رسالت پاسخگوی شهروندان هستند.

شهردار منطقه 4 طراحی و اجرای بیش از 100 طرح نوروزی در قالب 70 موضوع فرهنگی، اجتماعی، خدمات شهری، عمرانی و ترافیکی را از طرح‌های بهاره این منطقه نام برد و گفت: کمپ استقبال از میهمانان نوروزی در فضایی به مساحت 500 متر مربع در ورودی تهران در بزرگراه شهید بابایی برپا شده است.

محمدی گفت: در این کمپ نوروزی، ایستگاه اطلاع‌رسانی و توزیع نقشه و بسته‌های گردشگری، ایستگاه اطلاع‌رسانی پلیس راهور، اکیپ آتش‌نشانی، نیروی انتظامی و فضای مناسب استراحتگاه موقت برای مسافران نوروزی به منظور فراهم آوردن اوقاتی خوش برای شهروندان و مسافران نوروزی پیش‌بینی شده است.

نکات مهم چگونگی مصرف دارو در مسافرتهای نوروزیواحد رسیدگی به اعتراضات پلیس راهور تهران در نوروز فعال استافتتاح نوروزگاه عطر یاس حرم مطهر امام خمینی (ره)پیش بینی 3 میلیون گردشگر از برنامه‌های نوروزی تهرانآغاز برنامه‌های نوروزی در برج میلاد از امروز

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شهرداری تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تهران شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۲۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس در اجرای «طرح نور» هوشمندانه و با ظرافت اقدام کند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد در دیدار فرمانده کل انتظامی کشور با نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، سران اقوام، عشایر، نخبگان و خانواده‌های معظم شهدای استان خوزستان اظهار کرد: چهار اولویت خداوند متعال در نظام اسلامی نماز، زکات، امر به معروف و نهی از منکر برای نظام اسلامی صادر شده است.

وی افزود: در این دوره اخیر سردار رادان جزو اولین کسانی است که در خط مقدم امر به معروف و نهی از منکر است و افتخار داریم امروز میزبانش هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان بیان کرد: در بحث حجاب و برخورد با منکرات مجموعه انتظامی تنها نیست و همه دستگاه‌ها باید حضور فعال داشته باشند.

وی عنوان کرد: به سهم خودمان از این زحمات ارزشمند شما تقدیر و تشکر می‌کنیم چرا که جز اولین کسانی بودید که در خصوص حجاب با طرح و برنامه پا به میدان گذاشتید که آثار و برکات زیادی برای کشور داشت.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد بیان کرد: به رغم توطئه‌های و برنامه‌ریزی‌های دشمنان ان‌شاءالله اقدامات شما در طرح نور مستمر باشد و تلاش کنید که مردم در صحنه باشند.

وی افزود: تقاضای بنده این است که در حوزه حجاب در ادارات، فرودگاه‌ها و ترمینال‌ها اقدامات لازم نیز انجام شود.

نماینده مقام معظم رهبری در استان خوزستان گفت: با توجه به توطئه‌های دشمنان نیاز است که پلیس در اجرای این طرح، هوشمندانه و با ظرافت، اقدامات خود را انجام دهد.

کد خبر 6098783

دیگر خبرها

  • پلیس در اجرای «طرح نور» هوشمندانه و با ظرافت اقدام کند
  • بوستان رازی به محیط ویژه برای نوجوانان تبدیل می شود
  • بوستان رازی، بوستانی ویژه نوجوانان می‌شود
  • پلیس فتا: ۹۱ درصد حجم «آلودگی جرایم غیر اخلاقی» مربوط به اینستاگرام است
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • رئیس پلیس فتا: اینستاگرام بیشترین حجم آلودگی جرایم غیر اخلاقی را دارد
  • پلیس فتا با محتواهای مبتذل در فضای مجازی برخورد می‌کند
  • جزئیات اجرای طرح عملیاتی پلیس برای برخورد با لایوهای مستهجن و محتوای مبتذل
  • اجرای طرح عملیاتی پلیس فتا برای برخورد با لایوهای مستهجن و محتوای مبتذل در فضای مجازی
  • اتوبان شهید خرازی باز شد