Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@23:47:43 GMT

عکس/ اردوی جهادی طلبه‌های خارجی

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۲۳۷۳

اردوی جهادی طلبه‌های خارجی تحت "پویش بین‌المللی حسین رهبر آزادگان" در روستای سرفاریاب شهرستان یاسوج استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش مشرق، این گروه مزین به نام شهید ادواردو آنیلی شامل ۳۵ طلبه آقا و خانوم خارجی از ۱۵ کشور جهان بود که از ۲۶ اسفند ماه تا ۴ فروردین به مدت ۷ روز در این اردو شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نوسازی مسجد و مدرسه‌ی روستا، برپایی موکب بین‌المللی فرهنگی خدماتی با محوریت کودکان، برگزاری جشن باشکوه ولادت امام علی علیه‌السلام، برگزاری کلاس‌های مهارت افزایی ویژه خانواده‌ها و کودکان، برگزاری برنامه‌های تفریحی برای کودکان همراه با اهدای جوایز، پخش ارزاق به خانواده‌های محروم روستا از برنامه‌های این اردوی جهادی بود.

منبع: مشرق

کلیدواژه: عید کجا برویم گام دوم انقلاب وعده های روحانی سیل گلستان اردوی جهادی گروه جهادی محرومیت محرومیت زدایی مناطق محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۲۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۸۰ دندان پزشک از سراسر کشور در اردوی جهادی شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر کل کمیته امداد فارس می‌گوید: در این اردوی جهادی، ۸۰ دندانپزشک از سراسر کشور با ۳۲ یونیت به افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و افراد نیازمند مناطق محروم استان خدمات دندانپزشکی ارائه می‌دهند.

موصلی افزود: پیش بینی می‌شود در این ۴ روز بیش از ۲ هزار نفر از خدمات داندان پزشکی این اردوی جهادی استفاده کنند. 

این اردو به مدت چهار روز در شیراز در حال برگزاری است و تا ۱۵ اردیبهشت با شعار مکتب صادق وعده صادق خدمت صادق ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • به صرف لبخند ؛ اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران
  • برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهاربیشه+ تصاویر
  • ارائه خدمات توان بخشی در اردوی جهادی توان آوران در حاشیه شهر مشهد
  • اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز
  • برگزاری اردوی جهادی سلامت در سروستان
  • حضور ۸۰ دندان پزشک از سراسر کشور در اردوی جهادی شیراز