Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-28@12:08:06 GMT

افزایش 7 برابری استفاده از اینترنت

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۲۳۹۹

به گزارش خبرنگار ایلنا،یدالله طهماسبی در گفتگو با خبرنگار ایلنا  وضعیت پوشش تلفن همراه و سرویس های ارتباطی را در تمامی شهرستان ها، جاده های ارتباطی و بیشتر روستاها مناسب ارزیابی کرد و اظهار کرد: به جزء تعدادی از روستاهای بالادستی، مشکلی در زمینه ارتباطات در سطح استان وجود ندارد.

وی عدم پوشش تلفن همراه و قطعی در زیرساخت ها را در روستاهای ذکرشده، ناشی از قطعی شبکه برق دانست و افزود: اختلالات شبکه مخابراتی در روستاها ناشی از قطعی برق است که این امر منجر به از خارج شدن مدار و خاموشی 17 سایت ارتباطی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل ارتباطات مازندران گفت: به دلیل مشکلات ارتباطی در جاده های روستایی شرایط انتقال برق با مشکل مواجه شد و این امر سبب شد تا برقراری ارتباط به سختی انجام گیرد.

وی تصریح کرد: بر اساس برآورد های انجام شده میزان ترافیک شبکه ارتباطی در طی دو روز ابتدای نخست سال جاری نسبت مدت زمان سال گذشته 7 درصد رشد داشت.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اینترنت ترافیک جاده رشد فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۲۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری اجرانشدن طرح آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، طرح بهسازی و آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد منطقه آرپناه لالی به طول ۹ کیلومتر قرار بود سال گذشته آسفالت شود، توسط پیمانکار به حال خود رها شده است.


اهالی می‌گویند: کوپال ریزی انجام و جوی و جدول و آب نما زده شد، ولی طرح تکمیل نشد و پیمانکار دست از کار کشید.


این جاده علاوه بر اینکه مسیر ارتباطی ۷ روستا محسوب می‌شود، تعداد زیادی از دانش آموزان و معلمان نیز به صورت روزانه از آن تردد دارند.


تردد عشایر نیز برای جابجایی و حمل آذوقه و نهاده‌های دامی به سختی انجام می‌شود و وضعیت نامناسب جاده به خودروهایشان آسیب می‌زند.


عشایر منطقه می‌گویند: به میزانی که برای خرید آذوقه هزینه می‌کنیم، به همان میزان نیز باید کرایه حمل پرداخت کنیم، ضمن اینکه با آغاز بارش باران و برف، جاده مسدود و راه ارتباطی قطع می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۲۰۰روستای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند
  • اطلاعیه قطعی گاز در شهرستان آمل
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • افزایش ۶ برابری مصرف برق با استفاده از کولر گازی در مناطق معتدل
  • استفاده از فیبر نوری قدمی برای افزایش سرعت اینترنت
  • پیگیری اجرانشدن طرح آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم
  • افزایش ۳.۶ برابری سرانه بودجه شهرداری استان
  • افزایش چهار برابری درآمدهای نفتی ایران با شبکه‌ باورنکردنی دور زدن تحریم‌ها