Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@09:43:05 GMT

انجام ۹۴۲هزار نفر سفر دریایی در هفته اول طرح نوروزی ۹۸

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۲۸۹۸

انجام ۹۴۲هزار نفر سفر دریایی در هفته اول طرح نوروزی ۹۸

به گزارش خبرگزاری مهر، اله مراد عفیفی پور بیان داشت: طی هفت روز نخست اجرای طرح تسهیل سفرهای دریایی نوروز ۹۸ که از بیست و پنجم اسفند ماه آغاز شده است، جابجایی ۹۴۲ هزار و ۱۴۲ نفر -سفر مسافر و گردشگر از طریق بنادر مسافری و اسکله‌های تفریحی و گردشگری در استان هرمزگان به ثبت رسید.

وی افزود: مقصد عمده مسافران نوروزی بیشتر جزایر کیش، قشم و هرمز بوده است و بیشترین حجم جابجایی مسافر مربوط به روز دوم فروردین است که طی یک روز، ۲۵۳ هزار و ۶۲۸ نفر سفر انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته عفیفی پور، از ۲۵ اسفند تا پایان روز دوم فروردین که بازه زمانی یک هفته‌ای را شامل می‌شود، ۱۲۱ هزار و ۱۹۴ دستگاه خودرو نیز از طریق شناورهای لندینگ کرافت از سرزمین اصلی به مقصد جزایر قشم و کیش و بالعکس جابجا شده‌اند که بیشترین حجم جابجایی خودرو در روز دوم فروردین با رقمی بالغ بر ۳۴ هزار و ۸۲۲ دستگاه به ثبت رسیده است.

رئیس کمیته حمل و نقل دریایی ستاد خدمات سفر استان هرمزگان خاطرنشان کرد: طی هفت روز گذشته، ۸ هزار و ۹۴۲ سفر دریایی (تردد شناورهای مسافری) در ۱۰ مسیر مجاز بین بنادر و جزایر استان هرمزگان صورت گرفته است.

عفیفی پور ضمن ارائه آماری از فعالیت‌های گردشگری دریایی استان طی یک هفته اخیر، خاطرنشان کرد: طی این مدت در مجموع بالغ بر ۱۸۷ هزار و ۶۸ نفر از شناورهای تفریحی برای انجام گشت‌های دریایی بهره مند شدند و ۱۸ هزار و ۵۹۰ مورد تردد شناورهای تفریحی به ثبت رسید.

وی در پایان یادآور شد: در طرح نوروزی سال ۹۸ که از ۲۵ اسفند گذشته آغاز شده و تا ۱۷ فروردین ماه جاری ادامه دارد، خدمات رسانی ۱۰۹ فروند شناور با ظرفیت درجای بیش از ۶۰۰۰ صندلی و ۲۸۸۰ خودرو طی هر بار سفر، جابجایی مسافر و خودرو را به جزایر استان هرمزگان برعهده دارند.

لازم به ذکر است، استان هرمزگان به عنوان پایتخت مسافرت‌های دریایی ایران زمین هر ساله پذیرای میلیون‌ها میهمان نوروزی از اقصی نقاط این سرزمین است که در ایام بهاری چند صباحی را در دامن آب‌های فیروزه‌ای خلیج فارس سپری می‌کنند؛ به گونه‌ای که بنادر مسافری این استان بیش از ۹۵ درصد از کل حمل و نقل مسافران دریایی کشور و حدود ۱۰۰ درصد حمل خودرو به مقصد جزایر خلیج فارس را پشتیبانی می‌کنند و حجم عمده این مسافرت‌ها نیز در تعطیلات نوروزی انجام می‌شود.

بر اساس این گزارش، میهمانان نوروزی علاقه مند به سفرهای دریایی هم اکنون می‌توانند برای سفر به جزایر قشم، هرمز و لارک از بندر شهید حقانی بندرعباس و برای سفر با خودرو به جزیره قشم از مسیر دریایی بندر پل- بندر لافت استفاده کنند.

بنادر لنگه، چارک و آفتاب در غرب هرمزگان نیز برای سفر مسافر و خودرو به جزیره کیش آماده خدمات رسانی به مسافران دریایی هستند.

کد خبر 4574623

منبع: مهر

کلیدواژه: تعطیلات نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۲۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟

در این میان شرکت‌هایی که تعداد مشتریان بیشتری داشته باشند، برای کسب رضایت مشتریان خود با چالش بزرگ‌تری مواجه خواهند بود. طبیعتا مدیران خودرو به عنوان شرکتی که هر ساله بالاترین آمار تولید و فروش خودرو در میان شرکت‌های مونتاژِی ایران را ثبت می‌کند و باشگاه مشتریانی با وسعت بیش از 600 هزار نفر دارد، یکی از گسترده‌ترین کمپین‌های امداد جاده‌ای را در نوروز 1403 برگزار کرد.

اما خروجی این کمپین به چه شکل بود و تا چه میزان توانست رضایت مشتریان را جلب کند؟

این کمپین نوروزی از 25 اسفندماه 1402 آغاز و تا 13 فروردین 1403 به مدت 18 روز ادامه داشت و بیش از 3 هزار و 200 درخواست امداد جاده‌ای ثبت شد.

کاهش زمان حضور امدادگران در صحنه

با تلاش صورت گرفته در شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو، میانگین زمان ثبت درخواست تا حضور امدادگران در محل مشتریان نسبت به سال گذشته 22.5 درصد کاهش پیدا کرد. میانگین زمان حضور امدادگر در صحنه پس از تماس مشتریان با شماره 49082-021 حدود 30 دقیقه بود.

رضایت 96 درصدی مشتریان از نحوه پاسخ گویی

طی 18 روز برگزاری این کمپین بیش از 20 هزار تماس به مرکز امداد مدیران خودرو ثبت شد که 12 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشت و 96 درصد مشتریانی که با مرکز تماس مدیران خودرو ارتباط گرفتند از نحوه‌ پاسخ‌گویی رضایت داشتند.

لازم به ذکر است برای سرویس‌دهی بهتر به مشتریان در ایام نوروز، 181 نمایندگی خدمات پس از فروش مدیران خودرو در سراسر کشور فعالیت داشتند. همچنین بیش از 115 جایگاه خودروی امداد مدیران خودرو در جاده‌های سراسر کشور مستقر بودند. بیش از 1500 نفر در مراکز خدمات پس از فروش مدیران خودرو در ایام نوروزی در حال خدمت‌رسانی به مشتریان بودند. همچنین در مجموع بیش از 18 هزار و 300 خودرو در مراکز خدمات پس از فروش مدیران خودرو خدمات دریافت کردند.

مدیران خودرو نشان داده با استفاده از نیروهای متخصص در مراکز متعدد در سراسر کشور به دنبال سرویس‌دهی و خدمت‌رسانی هر چه بهتر به مشتریان است. با توجه به این که مدیران خودرو آمار بیشترین تعداد تولید و فروش خودروهای مونتاژی در کشور را دارد، بدیهی است که بیشترین میزان مراجعه کننده را در مقایسه با مدل‌های رقیب داشته باشد.

با این وجود موفقیت ارائه خدمات SOS در کمپین نوروزی مدیران خودرو نمونه‌ای از تبیین خط مشی این شرکت مبنی بر خدمات پس از فروش و امداد جاده‌ای در بالاترین سطح ممکن است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898629

دیگر خبرها

  • وقوع ناپایداری‌های موقت و تندباد لحظه‌ای در هرمزگان، ۷ اردیبهشت
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان جمعه ۷ اردیبهشت
  • رشد ابر‌های همرفتی و رگبار باران و رعد و برق در هرمزگان
  • صدور هشدارهای ویژه هواشناسی در هرمزگان
  • بارش باران و تگرگ در بخش کهورستان بندرخمیر
  • دیدار نمایندگان روسیه، پاکستان و فلیپین با خدمه‌های خود در کشتی‌ توقیفی MCS Arie
  • پیش بینی وضعیت جوی، دریایی و دمایی هرمزگان- ۶ اردیبهشت
  • ◄ تجلیل از تلاشگران نوروز 1403 هرمزگان با اجرای ویژه برنامه های مفرح
  • ناپایداری های جوی و دریایی در هرمزگان / افزایش سرعت بادجنوب غربی
  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟