Web Analytics Made Easy - Statcounter

 اردکانیان وزیر نیرو در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: ۴۰۰ روستا در استان گلستان و ۲۰۰ روستای مازندران پس از وقوع سیلاب با مشکل قطع برق مواجه بودند که با تلاش ماموران ادارات برق در حال حاضر برق دو روستا در گلستان و یک روستا در مازندران قطع است.

وی با بیان اینکه دشواری بودن راه دسترسی به این روستا‌ها علت کندی در برق رسانی به اهالی است، افزود: برق یک روستای مازندران که اکنون قطع است تقریبا خالی از سکنه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر نیرو گفت: در خصوص آب آشامیدنی نیز ۱۴ روستای استان گلستان مشکل آب آشامیدنی دارند که اکنون با وسایل مختلف آب‌های بسته بندی شده در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

اردکانیان افزود: مشکل آب آشامیدنی در مناطق روستایی سیلزده مازندران برطرف شده است.

وی با بیان اینکه در بخش آب شرب کیفیت آب آشامیدنی خط قرمز ما است، گفت:مناطقی از مازندران که از آب سد البرز استفاده می‌کنند به دلیلی کدورت و خروج آب ۴۰۰ متر مکعب مشکل داشتند که این مشکل به میزان قابل ملاحضه‌ای کم شده است.

انتهای پیام/ک
تلاش وزارت نیرو برای حل مشکل مناطق سیلزده

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو سیل زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۲۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل

به‌گزارش خبرگزاری صدا وسیما خراسان شمالی؛ مردم روستای رباط قره بیل درشهرستان گرمه در گفتگو با خبرنگار صداوسیما به مشکل رفت و آمد دراین روستا اشاره کردند و عنوان کردند پل زیرگذری که برای رفت و آمد به داخل روستا احداث شده استاندارد نیست و موجب مشکلات زیادی از جمله بی رونق شدن کسب کار شده است.

{$sepehr_media_11040962_600_350 }

دیگر خبرها

  • پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل
  • توقف قطار تا تخریب پل ثمره بارش‌های بهاری در گلستان
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • بسته شدن ورودی روستای ماربین
  • شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند
  • شستشوی مخزن آب شرب روستای خاکمردان شهرستان خوی
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور + فیلم
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور
  • تکمیل آبرسانی به ۱۶۲ روستا تا پایان سال جاری