Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگار جوان از یاسوج ،  مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای شروع تعطیلات نوروزی تا صبح دیروز (سوم فروردین ماه) حدود ۱۸۲ هزار و ۸۶۰ نفر از جاذبه‌های گردشگری استان بازدید کردند.

محمود باقری با بیان اینکه امسال شاهد افزایش ورود گردشگران به استان هستیم، افزود: در این مدت ۱۵۰ هزار و ۹۲۶ نفر در اماکن اقامتی استان اعم از هتل‌ها، مهمان‌سراها، کمپ‌ها و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. اسکان یافتند.

وی به آمار اسکان و بازدید روز دوم فروردین اشاره داشت و گفت: در این روز ۶۴ هزار و ۱۱۶ نفر در استان اقامت کردند و جاذبه‌ها و مناطق گردشگری استان شاهد حضور ۸۹ هزار و ۸۵۰ بازدیدکننده بودند.

وی عنوان کرد: در روز دوم فروردین‌ماه، شلالدون باشد با هشت هزار و ۵۰۰ نفر بیشترین بازدیدکننده را داشت و پس از آن بی‌بی حکیمه با ۶ هزار بازدیدکننده کننده و چشمه بلقیس با چهار و ۵۰۰ نفر بیشترین تعداد بازدیدکننده را به خود اختصاص دادند.

باقری از برگزاری جشنواره‌های بهاری در استان خبر داد و گفت: نخستین جشنواره بهاری استان چهارم فروردین در شهرستان بهمئی برگزار می‌شود.

وی ابراز کرد: جشنواره‌های بهاری شهرستان‌های لنده، دهدشت، چرام، باشت و گچساران به ترتیب در روز‌های پنجم، ششم، هفتم، هشتم و نهم فروردین برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشنواره‌های بهاری شهرستان‌های دنا و بویراحمد نیز در روز‌های ۱۳ و ۱۴ فروردین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ

افزایش گردشگران استان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوروز 98 میراث فرهنگی و گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۲۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت تهرانگرد به قاب شبکه تهران

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، رویکرد سری جدید تهرانگرد معرفی جاذبه‌های گردشگری شهرستان‌های استان تهران است. جاذبه‌هایی که شاید بسیاری از آنها را کمتر کسی بشناسد و دیدن و شنیدن آن برای هر بیننده‌ای جذاب و شگفت‌انگیز است.

طبیعت بکر و زیبای شهر‌های مختلف، اماکن مذهبی و تاریخی آنها، فرهنگ و رسوم مردم مناطق مختلف استان تهران و فعالیت‌های حوزه کشاورزی در این برنامه به تصویر کشیده خواهد شد.

تهرانگرد در گروه تهران و شهروندی شبکه تهران تولید می‌شود و جمعه‌ها ساعت ۲۲ پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آرامگاه فردوسی از جاذبه‌های پربازدید و دیدنی مشهد
  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد
  • بازگشت «تهرانگرد» به شبکه تهران
  • بازگشت تهرانگرد به قاب شبکه تهران
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • برگزاری جشنواره سماق درآینده نزدیک باحضور گردشگران داخلی وخارجی
  • میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر دژ کرد شهرستان اقلید
  • جاذبه تنگه «کفنه لا»در شهرستان بدره