Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@17:07:57 GMT

کمک های مردمی گیلان به مناطق سیل زده گلستان ارسال شد

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۳۱۰۳

کمک های مردمی گیلان به مناطق سیل زده گلستان ارسال شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی ولی پور صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به جمع آوری کمک مردمی برای ارسال به مناطق سیل زده استان گلستان، اظهار کرد: تاکنون یک دستگاه تریلی حامل مواد غذایی شامل انواع کنسرو، حبوبات، برنج و روغن جمع آوری و ارسال شده است.

وی با بیان اینکه وزن این اقلام ۱۵ تن است، افزود: یک بالگرد جمعیت هلال احمر گیلان نیز از اوایل شروع کمک رسانی به استان گلستان اعزام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان ادامه داد: یک کاروان سلامت و معیشت درمانی متشکل از پزشکان متخصص، پزشک عمومی، پرستار، امدادگر، کارشناس بهداشت، کارشناس مامایی و کارشناس تغذیه به مناطق سیل زده اعزام شده اند.

وی با بیان اینکه در صورت نیاز جمعیت هلال احمر گلستان، ۵۰ نفر از نجات گران واکنش سریع استان گیلان به این مناطق اعزام می‌شوند، افزود: این افراد آموزش‌های لازم در زمینه کمک در سیلاب را دیده‌اند.

گفتنی است علاقه مندان به کمک به مناطق سیل زده می‌توانند از طریق *۷۸۰*۱۱۲# کمک‌های خود را برای مناطق آسیب دیده واریز کنند.

کد خبر 4574608

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی ولی پور هلال احمر گیلان سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۳۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت تکمیل و ارسال اظهار نامه مالیاتی ارزش افزوده

حسن صیاد زمردی افزود: طبق قانون دائمی مالیات بر ارزش افزوده فعالان اقتصادی مشمول این قانون که باید تا پایان فروردین ماه مالیات و عوارض متعلق را پرداخت می‌کردند، سازمان امور مالیاتی اقدام به تهیه اظهار نامه پیش فرض کرده و با توجه به این طرح مهلت تکمیل و ارسال اظهار نامه تا ۲۲ اردیبهشت تمدید شد.
سرپرست اداره کل امور مالیاتی گیلان افزود: افرادی که با استفاده از این فرصت مالیات و عوارض خود را پرداخت کنند می‌توانند از تسهیلات بخشودگی ۱۰۰ درصدی این جرائم برخوردار شوند.

 صیاد زمردی همچنین به ارسال فهرست معاملاتی اشاره و تصریح کرد: مهلت تکمیل فهرست معاملات موضوع ماده ۱۶۹ مالیات‌های مستقیم نیز تا ۲۶ اردیبهشت تمدید شده است و فعالان اقتصادی می‌توانند با مراجعه به سایت my.tax.gov.ir فهرست معاملاتی خود را تکمیل و ارسال کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت تکمیل و ارسال اظهار نامه مالیاتی ارزش افزوده
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • بارش باران از امشب در لرستان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • عصبانیت کیهان از ارسال کمک‌های مردمی به حساب عبدالحمید
  • فعالیت پایلوت ۸ خانه محیط زیستی در گلستان
  • ارسال کمک های مردمی به حساب مولانا عبدالحمید کیهان را شاکی کرد /یکی از افراد نزدیک به او و خانواده اش در هتل های گران‌قیمت تهران اقامت داشتند
  • عصبانیت کیهان از ارسال کمک های مردمی به حساب مولانا عبدالحمید /یکی از افراد نزدیک به او و خانواده اش در هتل های گران‌قیمت تهران اقامت داشتند