Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@17:48:12 GMT

مسافران حتی الامکان از جاده کرج -چالوس سفر نکنند

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۳۵۰۰

مسافران حتی الامکان از جاده کرج -چالوس سفر نکنند

کرج - ایرنا - رئیس پلیس راه البرز از مسافران نوروزی که قصد سفر از جاده کرج -چالوس را دارندخواست، از محورهای جایگزین برای سفر به شهرهای شمالی کشور تردد کنند.

سرهنگ رضا گودرزی روز یکشنبه درگفت و گو با خبرنگارایرنا افزود: همه ساله در ایام نوروز حجم بالایی از سفرها در جاده کرج- چالوس متمرکز می شود که برای پیشگیری و کاهش حوادث می بایست از مسیرهای دیگر تردد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: با توجه به بارش برف و باران که گاهی مواقع با حوادثی مانند ریزش کوه و بهمن همراه است ، این مسیر را حادثه ساز کرده و با خطراتی مواجه کرده است.
گودرزی بیان داشت: در این روزها با حجم بالای سفرها در راه های استان البرز مواجه هستیم که انتظار می رود رانندگان با احتیاط بیشتر حرکت کنند.
وی اضافه کرد: در جاده کرج - چالوس با توجه به کوهستانی بودن و جذابیت سفر، تردد بیشتری را شاهد هستیم لیکن امیدواریم سفرهای نوروزی امسال، ایمن و بدون هیچ حادثه ای باشد.
رئیس پلیس راه البرز ادامه داد: همکاری مردم با پلیس و رعایت قوانین راهنمایی ورانندگی از حوادث پیشگیری خواهد کرد.
وی اظهار داشت: پلیس بدون اغماض با تخلفات حادثه ساز رانندگی به شدت برخورد خواهد کرد.
گودرزی گفت: نبستن کمربند ایمنی، سبقت و سرعت غیرمجاز، استفاده ازتلفن همراه حین رانندگی و حرکات مارپیچ از جمله تخلفاتی است که پلیس به شدت برخورد می کند.
رئیس پلیس راه استان البرز یادآورشد: با همکاری خوب مردم شاهد نهادینه شدن فرهنگ درست رانندگی کردن در کشور باشیم.
وی بیان داشت: امیدواریم سفرهای نوروز امسال سفرهایی ایمن و بدون هیچ حادثه ای باشد که این متضمن همکاری مردم با پلیس و رعایت قوانین راهنمایی ورانندگی است.
وی افزود: مسافران همچنین هنگام سفر ازوضعیت ترافیکی راه ها مطلع و از پر بودن باک بنزین خود اطمینان داشته باشند.
گودرزی گفت:مسافران درجاده ها چنانچه قصد توقف دارند از مکان هایی که تابلوهای ممنوع نصب شده توقف نکنند و موقع رانندگی نیز به هیچ وجه ازشانه خاکی عبورنکرده چرا که باعث افزایش ترافیک می شود.
وی اضافه کرد: برای ایام نوروز سال جدید بیش از 120 تیم پلیس دررده های مختلف خودرویی ، موتوری و پاس پیاده مسئولیت روانسازی ترافیک و کنترل ترافیکی را برعهده دارند.
وی گفت : علاوه براین ماموران پلیس راه از رده های مختلف انتظامی نیز نیروهای زیادی برای خدمات رسانی به مسافران آماده هستند .
رئیس پلیس راه البرز خاطرنشان کرد: مسافران درصورت نیاز می توانند باشماره تلفن های 120 و 88255555تماس حاصل نمایند.
2098/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي توصيه سفر پليس راه البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۳۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲۱ باند زورگیر و قاپ زن در تهران

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت در جمع خبرنگاران گفت: در چند روز گذشته با توجه به اشراف اطلاعات در پلیس آگاهی ۷۴ نفر زورگیر عنف و قاپ زن در قالب در ۲۱ باند دستگیر شدند.

وی افزود: از مخفیگاه زورگیران بیش ۵۰۰ دستگاه گوشی مسروقه کشف شده که در اسرع وقت تحویل مالباختگان می‌شود.

سردار ولیپور گودرزی گفت: این افراد بیشتر سابقه دار بودند و به واسطه هماهنگی خوبی که با دستگاه قضا داریم بعد از تحمل کیفر از زندان آزاد و حتماً با پابند الکترونیک رصد خواهند شد.

وی ادامه داد: از طرح‌هایی که در حال انجام است پایش الکترونیکی مجرمین بوده که در سایر استان‌ها هم راه اندازی شده و به منظور کاهش جرم است و در نهایت باعث رضایت مندی مردم شود.

وی گفت: سرقت مسلحانه کاهش یافته است اما سلاح در دسترس مجرمان بوده و ما در حال برخورد با این افراد هستیم.

سردار ولیپور گودرزی گفت: قانون تشدید مجازات که در حال پیگیری است در این امر مؤثر خواهد بود.

وی گفت: در زمینه کنکور هم کارگروهی تشکیل شده که فراجا هم عضو آن است و حتماً اقداماتی برای بهتر برگزار شدن آن انجام می‌دهیم.

کد خبر 6087351

دیگر خبرها

  • پسربچه گمشده به آغوش مادرش بازگردانده شد/ عکس
  • بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر
  • برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل و نقل در البرز اعلام شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت
  • دستگیری ۷۴ زورگیر عنف در قالب ۲۱ باند
  • بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران
  • انهدام ۲۱ باند زورگیر و قاپ زن در تهران
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳