Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-30@11:56:11 GMT

طرح‌های ترافیکی تهران ۱۷ فروردین ازسرگرفته می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۳۵۱۸

طرح‌های ترافیکی تهران ۱۷ فروردین ازسرگرفته می‌شود

این معاونت خاطرنشان کرد اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد در تهران از روز ۲۹ اسفندماه متوقف شده است و این وضعیت تا پایان تعطیلات نوروزی یعنی ۱۶ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.
در صورتی که تغییری در طرح ترافیک و زوج فرد اعمال شود، اطلاع‌رسانی خواهد شد.
در شرایط کنونی ۲ طرح محدوده «ترافیک» و «زوج و فرد» در شهر تهران اجرا می‌شود که ورود به محدوده ترافیکی منوط به داشتن مجوز ورود به محدوده طرح زوج و فرد براساس رقم سمت راست پلاک خودروهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زمان اجرایی روزانه طرح جدید ترافیک ۶:۳۰ تا ۱۹ است، ضمن اینکه روز‌های پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیل نیز طرح‌های ترافیکی (ترافیک و زوج و فرد) اجرا نمی‌شود.
براساس طرح زوج و فرد تردد خودرو‌ها از شمال به بزرگراه همت، از شرق به بزرگراه امام علی، از جنوب به بزرگراه بعثت و از غرب به بزرگراه‌های نواب و چمران براساس آخرین رقم سمت راست پلاک خودرو‌ها محدود است.
همچنین محدوده طرح ترافیک از سمت شمال خیابان مطهری، از سمت جنوب خیابان شوش، از سمت غرب خیابان کارگر و از سمت شرق خیابان شریعتی و ۱۷ شهریور است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: طرح ترافیک طرح زوج و فرد ترافیک تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۳۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۹ اردیبهشت

 زندی فر افزود: ترافیک در آزادراه کرج-تهران از کرج تا کیلومتر بیست و پنج این محور، سنگین؛ از این نقطه تا عوارضی قدیم تهران، نیمه سنگین و از این نقطه تا تهران، نیز به همین صورت است.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در آزادراه کرج-قزوین از ترمینال شهید کلانتری تا گلشهر، نیمه سنگین و عکس آن نیز به همین شکل گزارش شده است.
 
به گفته زندی فر: ترافیک در آزادراه تهران-کرج از پایتخت تا عوارضی قدیم این شهر، نیمه سنگین؛ از این نقطه تا کیلومتر ۲۵ آزادراه، نیمه سنگین و از این نقطه تا کرج نیز به همین شکل گزارش شده است.
 
همچنین ترافیک در مسیر رفت و برگشت بین آبیک و طالقان روان است.
 
ترافیک از آدران تا سد امیرکبیر در جاده کرج-چالوس، روان گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران/ توقف درحاشیه معابر بزرگراهی ممنوع  
  • آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های تهران
  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۹ اردیبهشت
  • تیغ جراحی بر طرح ترافیک تهران/ پلیس و شهرداری به توافق می‌رسند؟
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌‌های پایتخت
  • ایمن‌سازی بزرگراه‌ های پایتخت برای کاهش تصادفات؛ آغازطرح با بزرگراه آزادگان