Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، منصور شیشه‌فروش امروز در گفت‌و‌گویی از ایجاد موج ناپایدار در استان اصفهان از روز یکشنبه خبر داد و اظهار کرد: با توجه به کاهش دمای هوا و احتمال بارش‌ها، ستاد‌های سفر اصفهان باید در این زمینه آمادگی لازم را داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان با بیان اینکه در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان با همکاری همه دستگاه‌های استان اصفهان، تسهیل سفر مسافران نوروزی در حال انجام است، افزود: در این راستا ۲۶ دستگاه اجرایی در استان همراه شهرداری اصفهان هستند و ساماندهی سفر‌ها را در استان را برعهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه آمار‌ها نشان دهنده باکیفیت‌تر شدن ارائه خدمات شهرداری به مسافران نوروزی در سال ۹۸ است، تصریح کرد: ۱۰ هزار نیروی امدادی اعم از نیرو‌های راهداری، آب، برق و گاز در سطح استان همراه مسافران هستند تا سفری ایمن و بدون حادثه در اصفهان برای آن‌ها رقم بخورد.

شیشه‌فروش ضمن ابراز همدردی با هموطنان در استان‌های شمالی کشور که با سیلاب مواجه شده‌اند، خاطرنشان کرد: خودرو‌های امدادی ما در استان اصفهان آماده باش هستند تا در صورت نیاز به استا‌ن‌های شمالی اعزام شوند.

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان با بیان اینکه بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از روز یکشنبه تا آخر وقت سه شنبه یک موج ناپایدار در غرب، شمال غرب و جنوب استان خواهیم داشت، عنوان کرد: در مناطق غربی استان بارش‌ها به صورت برف خواهد بود و در شرق نیز با طوفان‌های لحظه‌ای روبرو می‌شویم.

وی با توجه به اینکه کاهش دما در استان اصفهان از روز دوشنبه و سه‌شنبه آغاز می‌شود، مطرح کرد: ستاد‌ها باید با این شرایط عجین شوند و پیش‌بینی‌های لازم را داشته باشند، همچنین باید در شهر اصفهان به منظور کاهش ترافیک و باز شدن گره‌های ترافیکی ناوگان عمومی را تقویت کنیم که فعالیت مترو در روز‌های نوروز یکی از اقدامات ارزشمند شهرداری در این زمینه بود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۳۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گذر امواج ناپایدار با تندباد و بارش پراکنده از اصفهان/تداوم روند افزایشی دمای هوا در استان

سرپرست اداره پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به گذر امواج ضعیف و ناپایدار همراه افزایش ابر، گاهی وزش تندباد موقتی و بارش پراکنده طی امروز و فعالیت سامانه بارشی از اواسط هفته آینده بر روی استان خبر داد.

لیلا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره پیش‌بینی وضعیت جوی هوای استان اصفهان اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر گذر امواج ضعیف و ناپایدار طی امروز و روز شنبه هشتم اردیبهشت از مناطق مستعد و ارتفاعات در نیمه شرقی و جنوبی استان است.

وی افزود: بر این اساس شرایط جوی در بیشتر مناطق به صورت افزایش ابر، گاهی وزش تندباد موقتی و در نواحی مستعد بارش پراکنده رگباری مورد انتظار است، طی روزهای یکشنبه تا بعدازظهر وقت سه‌شنبه جو پایدار حاکم خواهد بود.

سرپرست اداره پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: از بعدازظهر روز سه‌شنبه تا پایان هفته سامانه فعال بارشی بر روی استان از سمت غرب و جنوب فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی با بیان اینکه دما بیشینه طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان یک تا سه درجه افزایش خواهد داشت، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۵ درجه سانتی‌گراد و کمینه آن بامداد فردا به ۱۱ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

امینی خاطرنشان کرد: بادرود با دمای ۲۹ درجه سانتی‌گراد و شاهین‌شهر و میمه با دمای یک درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان هستند.

کد خبر 748090

دیگر خبرها

  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • لزوم عدالت‌محوری در توسعه شهرها/ شورای اسلامی شهر، صدای مردم است
  • گذر امواج ناپایدار با تندباد و بارش پراکنده از اصفهان/تداوم روند افزایشی دمای هوا در استان
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایدار‎ی‌های محلی در اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • آمادگی کامل سمرقند برای هرگونه همکاری در برگزاری هفته فرهنگی اصفهان
  • آمادگی استان برای مواجهه با خطرات احتمالی، خسارات‌ ناشی از سیل را کاهش داد
  • آمادگی استان برای مواجهه با خطرات احتمالی، خسارات‌های ناشی از سیل را کاهش داد
  • آماده‌باش کامل شهرداری کرمان در شرایط جوی ناپایدار
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می‌شود