Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای، عبدالهاشم حسن نیا که با هدف نظارت مستقیم و انجام تمهیدات برای تسریع در عملیات امدادرسانی بخش راهداری هم اکنون در محل وقوع سیل و رانش اخیر در استان گلستان حضور دارد، خسارت واردشده به جاده‌ای استان گلستان بر اثر وقوع سیل را بیش از ۱۰۰۰ میلیارد ریال بر اورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از تاریخ ۲۸ اسفند سال گذشته، رانش زمین به طول بیش از ۱۱ کیلومتر موجب انسداد محورهای آزادشهر- خوش‌ییلاق - شاهرود و گرگان- توسکستان – شاهرود گردید. در ۸ نقطه ریزش سنگ و در بیش از ۵ نقطه رانش، موجب ناامنی ,کاهش عرض محور، و در نهایت انسداد کامل محور شد. همچنین بر اثر سیل، و آب بردگی در مسیرهای فوق، خسارات شدیدی به زیرساخت‌های محور مواصلاتی وارد و موجب انسداد شده است

رییس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای یادآور شد: علاوه بر محورهای یادشده در چهار محوراصلی و فرعی و۱۳ محور روستایی بر اثر رانش، ریزش، آب گرفتگی وسیل جمعا به طول ۵۰ کیلومتر مسدود شده که در تمامی محورها عوامل راهداری مشغول  انجام عملیات باز گشایی و امداد رسانی هستند.

حسن نیا تصریح کرد: بررسی های میدانی، حاکی از آن است،  به ۵۰ کیلومتر از محورهای  در گیر در سیل و رانش زمین با برآورد اولیه حدود ۱۰۰۰ میلیارد ریال خسارت وارد شده و با ورود سامانه بارشی جدید در ۷۲ ساعت آینده، احتمال تشدید در این محورها وجود دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی  با اشاره به تلاش شبانه روزی راهداران برای بازگشایی محورها اظهار داشت:عوامل راهداری به طور شبانه روزی با استفاده از ۲۱۰ دستگاه ماشین آلات راهداری  و۴۲۰ نفر پرسنل  در حال بازگشایی این محورها هستند. همچنین در این خصوص ادارات کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استانهای مازنداران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، همکاری موثر در جهت بازگشایی محورها دارند.

گفتنی است در حال حاضر محورهای شاهرود – آزاد شهر، آق قلا – گرگان، آق قلا – عطا آباد و بندر ترکمن سه راهی یساقی  مسدود است  که تیم های راهداری با تمام توان سعی در بازگشایی این محورها را دارند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جاده های استان سازمان راهداری و حمل سیل معاون رانش زمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۳۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی جاده سه هزار تنکابن پس از ۵ ماه (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: زیباترین جاده نخلستان ایران (فیلم) آبشار زیبای ماربره دره شهر (فیلم) زمستان جاده جنگلی توسکستان؛ گرگان (فیلم)

دیگر خبرها

  • بازگشایی گردنه پیچ‌بن در الموت+ فیلم
  • بازگشایی جاده سه هزار تنکابن پس از ۵ ماه (فیلم)
  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال در محور‌های بزرگراهی استان
  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند
  • نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه