Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-26@12:40:16 GMT

اصفهان در تعطیلات نوروز کمبود پزشک متخصص ندارد

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۳۶۹۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، طاهره چنگیز در گفت‌وگویی با اشاره به حضور پزشکان متخصص در تعطیلات نوروز اظهار داشت: در تمامی مراکز درمانی برنامه‌ریزی صورت گرفته و در تعطیلات نوروز در شهر اصفهان و تمام شهرستان‌ها کمبود پزشک متخصص نداریم.

وی افزود: در بعضی از بخش‌هایی که بیمار اورژانسی ندارند و بیمار در فرصت مراجعه و بستری می‌شود، ممکن است که آن بخش‌ها پذیرش بیمار کمتری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بیان کرد: در تمامی بیمارستان‌ها تمامی متخصصان و اساتید به صورت شیفتی حضور دارند و این مراکز به صورت دائم سرکشی می‌شود، حتی چندین تیم از معاونت درمان در تمامی استان بازرسی دارند.

وی با اشاره به وضعیت شهرستان‌ها خاطرنشان کرد: در شهرستان‌ها هم شرایط به همین ترتیب است، با توجه به اینکه استان اصفهان یک استان مسافر پذیر است و حتی برای شهر‌هایی که در روز‌های عادی ممکن خلوت باشند، اما در تعطیلات شلوغ می‌شوند مانند شهر‌های توریستی چادگان و خوانسار در این ایام متخصص تامین کرده‌ایم.

چنگیز تصریح کرد: این‌گونه نیست که در تعطیلات نوروزی همه متخصصین در تمامی بخش‌ها نباشند، حتی شهرستان‌هایی که جراح ندارند در این ایام حتما از نیروی لازم در این زمینه برخوردار هستند.

وی افزود: اگر در این مورد مردم با مشکلی مواجه شدند با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند، همکاران پیگیری می‌کنند و بنده نیز مرتب اوضاع را رصد کرده و گزارش‌ها را دریافت می‌کنم، بنابراین باید گفت: مشکل کمبود پزشک متخصص در تعطیلات نوروزی نداریم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۳۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرکوه در محاصره سیلاب + تصاویر

بارش باران از دیروز در نقاط مختلف خراسان جنوبی آغاز شده و با توجه به شدت بارش‌ها در شهرستان زیرکوه، به باغات، مزارع و زیرساخت‌ها آسیب وارد شده است.

همچنین شب گذشته به دلیل سرریز سد خاکی نوده و احتمال خطر برای ساکنین این روستا، غیرتی فرماندار شهرستان زیرکوه دستور تخلیه این روستا را صادر کرد؛ دیشب این سد خاکی شکسته شد.

امروز نیز تمامی ادارات شهرستان زیرکوه تعطیل اعلام شده و طبق آخرین خبرها، تمامی جاده‌های منتهی به این شهرستان نیز مسدود شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • خودکشی یک پزشک دیگر؟ / جزئیات درگذشت یک پزشک زنِ متخصص روماتولوژی
  • خودکشی یک پزشک دیگر؟/ جزئیات بیشتر از درگذشت متخصص بیمارستان شریعتی
  • خودکشی یک پزشک دیگر؟/ جزئیاتی بیشتر از درگذشت متخصص بیمارستان شریعتی
  • آبگیری ۳۰ درصد از تالاب کجی نمکزار نهبندان
  • زیرکوه در محاصره سیلاب + تصاویر
  • برخورد با ۶ پزشک متخلف در اصفهان/ظرفیت LDR بیمارستان‌ها خالی ماند
  • زیرمیزی نماد ناهنجاری در عرصه سلامت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت